قدس انلاین-نمایش شورشهنازبه کارگردانی شاپورترکمن سرابی با مضمون اشغال خرمشهر توسط عراق در هفته دفاع مقدس در مشهد اجرا می‌شود.

نمایش'شور شهناز'درهفته دفاع مقدس اجرا می شود
 

به گزارش قدس انلاین ،راضیه ایرانی با اعلام این خبراظهار داشت:نمایش شور شهناز بر اساس زندگی شهیدان شهناز حاجی شاه و زهرا حسینی نوشته شده است و در ان حمله عراق به ایران با نگاهی جدید مورد بررسی قرار گرفته است.
نویسنده این نمایشنامه افزود: نمایش شور شهناز حکایت آزادی خرمشهر و سربلندی ایران است، مویه‌های زن ایرانی است دررثای مردانش و داستان زنانی است که در مقاومت ده روزه اولیه در برابر دشمن تلاش و ایثار کردند و روایتی دیدنی از شوریدگی و ایثار را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه دراین نمایش تمام تلاشم بر این بوده است تا نقش زن ایرانی در هشت سال دفاع مقدس را برای نسل امروز بازگویی و بازنمایی کنیم افزود:نمایش شور شهناز مانند یک والس روی صحنه است و حالت نیمه اوپرت دارد و کارگردانی آن را شاپور ترکمن سرابی به عهده دارد و من در این کار به عنوان نویسنده متن و دستیار کارگردان فعالیت دارم.
ایرانی اظهار کرد: در این نمایش 30 نفر بازیگر به نقش آفرینی می‌پردازند و مجموعه عوامل دست‌اندر کار این نمایش 45 نفر هستند و در کل نمایش بر اساس حرکت، موسیقی و دیالوگ است.

وی تصریح کرد:درحال حاضر گروه آخرین تمرینات برای اماده سازی نمایش را طی می کنند وبه احتمال بسیار زیاد همزمان با هفته دفاع مقدس ،این نمایش در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به روی صحنه خواهد رفت .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.