سرور هادیان: قدس ویژه خراسان - اولین جشنواره فیلم کوتاه، عکس و پوستر «ما» به مناسبت هفته نیروی انتظامی از 12 تا 19 مهر در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره کشوری «ما» در مشهد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوي با اعلام این مطلب افزود: اولین جشنواره «ما» (مردم وامنیت) در مشهد با استقبال خوب هنرمندان کشور برای شرکت در این جشنواره مواجه شده است.

سرهنگ شهسوارپور در نشست خبری جشنواره فیلم و عکس و پوستر «ما» گفت: پس از فراخوان این جشنواره طی دو ماه هنرمندان زیادی اعلام آمادگی برای شرکت در بخش عکس و پوستر را نیز داشتند، از این رو این دو بخش نیز به جشنواره فیلم کوتاه اضافه شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوي از کشوری شدن این جشنواره خبر داد.

وی همچنین حضور دانشجویان را در ارسال آثار بسیار چشمگیر اعلام کرد و افزود: خوشبختانه حضور دانشگاهیان و دانشجویان در ارسال آثار بسیار زیاد است و امیدواریم همه علاقه‌مندان در مهلت مقرر آثارشان را ارسال کنند.

سرهنگ شهسوارپور مهلت ارسال آثار را تا پایان شهریور ماه سال جاری اعلام و تأیید کرد: طبق جدول زمان بندی جشنواره در بخش عکس و پوستر، اول و دوم مهرماه آثار بازبینی و داوری می‌شود. همچنین سوم تا نهم مهرماه اصل آثار برگزیده دریافت می‌شود.

وی درخصوص زمان بندی داوری فیلم کوتاه نیز گفت: داوری بخش فیلم از اول تا چهارم مهرماه انجام و از پنجم مهرماه نیز نسخه اصلی فیلمها پس از داوری دریافت خواهد شد.

وی از بازدید بسیار خوب از سایت www.festivalma.ir خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی علاقه‌مندان برای ارسال آثار و یا دریافت هرگونه اطلاعات می‌توانند به این سایت مراجعه کنند و یا در صورت مراجعه حضوری می‌توانند آثارشان را به حوزه هنری خراسان ارسال کنند.

وی در ادامه به حضور فیلمها در بخشهای داستانی، مستند، پویانمایی و 110 ثانیه‌ای اشاره و تأکید کرد: آثار برگزیده در سینماهای زیر نظر حوزه هنری مشهد اکران خواهد شد.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه، عکس و پوستر «ما» نیز در این نشست درخصوص تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره گفت: تاکنون 261 اثر در سایت ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 63 فیلم داستانی، 52 فیلم پویانمایی، 50 فیلم مستند و 96 فیلم 110 ثانیه‌ای دریافت شده است.

ابراهیم زره ساز تعداد ثبت نام عکاسان در این جشنواره را 50 نفر اعلام کرد و گفت: هر عکاس می‌تواند تعداد 10 عکس را به این جشنواره ارسال کند.وی از ثبت نام 20 هنرمند در بخش پوستر اطلاع داد و گفت: هر هنرمند تعداد سه پوستر می‌تواند برای شرکت در بخش پوستر ارسال کند.

در ادامه وی از اکران فیلمهای برگزیده در سینما هویزه خبر داد و افزود: این جشنواره با محوریت امنیت و نظم برگزار می‌شود و همچنین عکسهای راه یافته به بخش داوری در نگارخانه‌ها و سینما هویزه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

زره ساز همچنین تصریح کرد: امیدواریم که امکان برگزاری نمایشگاه عکس در پل گالری‌های شهر را نیز داشته باشیم. همچنین آثار خوب در بخش پوستر را بتوانیم در بیلبوردهای شهری در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.