پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک در جمع گسترده نمایشگران عروسکی هنرمندان و کودکان در یک کارناوال عروسکی افتتاح شد.

آغاز پانزدهمین جشنواره بین‌المللی عروسکی تهران مبارک+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروزنامه اطلاعات،جشنواره پانزدهم تهران مبارک به دبیری مرضیه برومند در یک کارناوال عروسکی از محل خانه عروسک واقع در خیابان فلسطین شروع شد و همراه با کلیه نمایش‌های عروسکی حاضر در جشنواره و جمع کثیری از مردم این مجموعه به فضای بیرونی تئاتر شهر رسید.

مرضیه برومند در این مراسم گفت: امیدوارم همیشه مثل امروز شما را شاد ببنیم، عروسک‌هایی از همه جای ایران و جهان به اینجا آمده‌اند که در جشن ما شرکت کنند. امیدوارم هیچ بچه‌ای آزار نبیند. هیچ کودکی کشته نشود و بچه‌ها همیشه شاد باشند. امیدوارم این جشنواره محملی باشد تا پیام صلح ما به همگان برسد. ما در این جشنواره برای مردم ایران و سایر ملل جهان که این روزها درگیر اتفاقات بدی هستند، آرزوی سلامت می‌کنیم و امیدوارم در دوره بعدی جشنواره در صلح و صفا باشیم.

حمید جبلی عروسک‌گردان صداپیشه و بازیگر سینما و تئاتر نیز با حضور در جمع علاقه‌مندان هنرهای نمایشی گفت: امیدوارم از این پس، شاهد شادی و صلح باشیم و آرزوهایی پر از خوبی و خوشی برایتان دارم.

مهتاب کرامتی سفیر یونیسف، دیگر هنرمند حاضر در این مراسم بود که در جمع مردم گفت: به خاطر عروسک‌ها است که قلب همه ما به هم نزدیک‌تر می‌شود. ما اینجا هستیم که بگوییم مهربانی حرف اول را می‌زند و همین باعث می‌شود که ما خوشحال باشیم و بهتر زندگی کنیم.فاطمه معتمد آریا نیز که از او برای افتتاح این مراسم دعوت شده بود گفت: دل عروسک‌های ما با شما نزدیک است. امیدوارم این روز شاد را فقط برای بچه‌ها ندانید. این روز نشانه‌ای برای به دست آوردن صلح و آرامش در کشور است. در پایان مراسم، با پرواز صدها بادکنک پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک آغاز شد.

لازم به ذکر است که، نمایشگاه عکس‌های حمید جبلی از پشت صحنه سریال تلویزیونی خانه مادربزرگه در لابی سالن اصلی تئاتر شهر، بازگشایی شد. همچنین امروز یکشنبه 23 شهریور، این نمایشگاه در موزه کاخ گلستان در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این عکس‌ها پس از 26 سال برای نخستین بار به نمایش درآمده‌اند.
عکسها_راحله مهیج

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.