مدیرعامل شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) از طرح دریافت کارمزد از پذیرندگان پایانه های فروش (pos) خبر داد و گفت: این طرح با تصویب شورای پول و اعتبار از ابتدای آبان ماه اجرایی خواهد شد.

اجرای طرح دریافت کارمزد از پذیرندگان پایانه های فروش از ابتدای آبان ماه
 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، محسن قادری در نشستی خبری افزود: البته هنوز رقم کارمزد تعیین نشده که به محض نهایی شدن اعلام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رقم کارمزد ناچیز خواهد بود، اظهار داشت: براساس برنامه های شاپرک سیستم نظارتی بر پذیرنده های کارت اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شاپرک با اشاره به طرح ساماندهی پایانه های فروش و نظام کارمزد، تصریح کرد: این طرح تا پایان سال جاری اجرایی می شود که پذیرندگان پایانه ها حق انتخاب شرکت دریافت کننده خدمات را خواهند داشت.

وی گفت: قرار است شاپرک سرویسی اضافه به پذیرندگان پایانه ها ارایه کند که براساس آن پذیرندگان ازشاپرک درخواست پایانه فروش کرده و متناسب با درخواست پایانه توسط شرکت ها نصب خواهد شد.

به گفته وی، براساس این طرح پذیرنده مختار خواهد بود هر حسابی و یا هر بانکی را به دلخواه به پایانه متصل کند.

قادری با اشاره به طرح ساماندهی پایانه های فروش و نظام کارمزد، اظهار داشت: این طرح در سال جاری اجرایی می شود و ابزارهایی در آن دیده شده که براساس آن فضای رقابتی برای ارایه سرویس ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) از رصد مشکلات در ارایه خدمات بانکداری الکترونیکی توسط شاپرک خبر داد و گفت: این خدمات به سمتی در حال حرکت است که بتوانیم سرویس های مطمئن تری ارایه دهیم.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی در ابتدای راه اندازی بانکداری الکترونیک و بهره گیری از پایانه ها فروش برای فرهنگ سازی یارانه ای را به این بخش اختصاص داده بود، افزود: با گذشت چند سال از راه اندازی این خدمات یارانه ها در این بخش باید هدفمند شوند.

مدیرعامل شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) تصریح کرد: هم اکنون سیاست این است که یارانه ها در این بخش به گونه ای باشد که مردم سرویس و خدمات بهتری دریافت کنند و بین بانک ها نیز رقابت سالم ایجاد شود.

قادری با تاکید بر اینکه برای دریافت خدمات باید هزینه کرد، گفت: چرا انتظار داریم سرویس و یا خدمتی را بدون دریافت هزینه دریافت کنیم و این در حالی است که برای ارایه این سرویس میلیاردها تومان هزینه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پيراسته فر IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    ازابتدای سال جاری که برای هرکارت کشیدن بیش از صدتومان کارمزد میگیرد"ازدارندگان دستگاهpos"