۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 235199

عبدالمجید محتشم، دبیرکل انصار حزب‌الله، روز گذشته از آغاز به کار گشت‌های ارشادی این تشکل خبر داد.

گشت 4000نفری ارشاد انصار حزب الله از هفته آینده
 
روزنامه شرق نوشت:دبیرکل انصار حزب‌الله »، با بیان اینکه «طرح گشت‌های ارشادی انصار حزب‌الله آغاز شده است»، از اجرای «تمام‌عیار» این طرح از «هفته آینده» سخن گفته و افزوده است که نیروهای عملیاتی انصار حزب‌الله برای اجرای این طرح «از خواهران، سه‌هزارنفر و از برادران تقریبا هزارنفر هستند.»
او نحوه جذب این افراد را از طریق توزیع فرم عنوان کرده و گفته «مربیان آنها ائمه‌جماعات مساجد و روحانیون بوده‌اند.»
 
محتشم با تاکید بر اینکه نیروهای انصارحزب‌الله، کارت‌شناسایی هم ندارند، دلیل نداشتن کارت شناسایی را نیز اینگونه بیان کرده است: «ما برای خودمان امتیاز خاصی قایل نیستیم. کارت و این‌جورچیزها برای کارهای حکومتی است.» او همچنین درباره نحوه برخورد این افراد با مردم گفت: «گرفتن و بردن، کار ما نیست. این مسایل از وظایف حکومتی است. ما تذکر زبانی می‌دهیم اما این تذکر حتما جدی و موثر خواهد بود. بهتر است کار عملیاتی ما آغاز شود تا شما ببینید ما چگونه عمل خواهیم کرد.»
 
دبیرکل انصار حزب‌الله همچنین درباره اظهارات اخیر وزیر کشور، که اقدامات خودسرانه و بدون مجوز را غیرقانونی دانسته بود، گفته: «در مورد آقای رحمانی‌فضلی ما با ایشان مکاتبه داشتیم و تلاش کردیم دغدغه ایشان را برطرف کنیم. امیدواریم که اینچنین شده باشد.» این درحالی است که روز شنبه، حسینعلی امیری، قائم‌مقام وزیر کشور گفته بود: «تاکنون هیچ درخواستی مبنی بر صدور مجوز فعالیت آمران‌به‌معروف و ناهیان‌ازمنکر از سوی هیچ حزبی به وزارت کشور نداشته‌ایم. هرگونه فعالیتی در زمینه امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر بدون مجوز قانونی حتی اگر با نیت خیر انجام شود، نقض قانون است.»

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ررر IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    1 0
    اگر انصار حزب الله وارد شود شک نکنید جنگ داخلی به وجود خواهد امد. دکتر روحانی با تدبیر خود نذارید این گروه وارد شوند
  • فاطمه IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 2
    اینده از ان حزب الله است
  • کاربر IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    به به همین یکیو کم داشتیم