۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 235235

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از به کارگیری تمام توان مجموعه تحت امر خود برای استقبال مناسب از مهر، از جمله رایگان بودن استفاده از مترو برای دانشجویان و دانش آموزان در روز اول مهر ماه خبر داد.

اقدامات مترو تهران برای استقبال از مهر

 ایرنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، محسن نایبی، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مهر، مترو تهران تمام توان خود را برای ارایه خدمات به کار بسته است و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در این روز، استفاده از مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است.




وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در روز اول مهر، مترو بیش از صد هزار دانش آموز و دانشجو را جا به جا کند، افزود: هم اکنون برنامه ریزی لازم برای به کار گیری حداکثر توان در تمامی بخش ها صورت گرفته است که بر این اساس 555 واگن به صورت کامل تعمیر، بازبینی و نظافت می شوند تا به بهترین نحو آماده خدمات رسانی باشیم.



مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص افزایش حرکت قطارها گفت: فاصله گذر قطارها مثل روزهای عادی است اما این آمادگی وجود دارد که در زمان ازدحام، قطارهای فوق العاده برای جابجایی بهتر و سریعتر مسافران به کار گرفته شود.



نایبی با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی زمان تردد قطارها در خط سه افزایش می یابد، تصریح کرد: هم اکنون خط سه از ساعت 7 تا 20 فعال است که از ابتدای مهر تردد قطارها ساعت5:30 صبح از مبادی حرکت آغاز و تا ساعت 22:30 با فاصله گذر 15 دقیقه ادامه خواهد داشت.



وی با تاکید بر آماده باش اورژانس در ایستگاه های امام خمینی (ره)، علم و صنعت، صادقیه، کرج، شهرری و بهشتی، گفت: حضور عوامل انتظامات جهت ساماندهی ورودی و خروجی ایستگاه های مترو، مخصوصا در ایستگاه های شلوغ نظیر ایستگاه های پانزده خرداد، امام خمینی (ره) و صادقیه هم در نظر گرفته شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.