قدس آنلاین: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: فروشگاه پاییزه محصولات مددجویان کمیته امداد استان اصفهان از امروز به مدت 10 روز در مجتمع تجاری اوسان اصفهان آغاز به کار کرد.

برپایی فروشگاه پاییزه کمیته امداد اصفهان در مجتمع اوسان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، مهدی مجلس‌آرا در مراسم افتتاح برپایی نمایشگاه فروش پاییزه با اشاره به نقش حمایتی از طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان اظهار کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی برای ایجاد انگیزه اشتغال و حضور پر قدرت مددجویان در بازارها و نمایشگاه سطح شهر است.

وی افزود: اساس این طرح بر این مبنا گذاشته شد که در شهرهای مختلف نیز غرفه‌های فروش برپا شود و عموم مردم از تولیدات و فروش محصولات مددجویان کمیته امداد با قیمت مناسب خریداری کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: یکی از اهداف این غرفه‌ها این است که هزینه‌ای که به شهروندان برای لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش و صنایع دستی و سوغات اصفهان می‌کنند، کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند باشد.

وی با بیان اینکه قیمت فروش این محصولات زیر قیمت بازار و با سود کمتر عرضه می‌شود، ادامه داد: این غرفه‌ها اعتماد به نفس و نیز درآمدزایی و اشتغال را در بین خانواد‌‌های مددجویان به خصوص زنان سرپرست خانوار، زیاد می‌کند.

مجلس‌آرا گفت: در حال حاضر در پنج شهرستان نمایشگاه پاییزه برپاست و خروجی این نمایشگاه‌ها به سایر شهرستان‌ها تعمیم داده می‌شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون در شهرستان‌های شهرضا، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، کاشان و اصفهان این فروشگاه‌های پاییزه برپا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان در پایان اعتبارات سبد پوشاک، لوازم‌‌التحریر ویژه مددجویان تحت پوشش برای خرید از فروشگاه‌‌های عرضه محصولت پاییزی خبر داد.

هدف فروشگاه پاییزه کمک به مجریان طرح‌های اشتغال است

حسن ملکوتی‌خواه نیز در حاشیه مراسم افتتاح برپایی فروشگاه فروش پاییزه اظهار کرد: هدف این نمایشگاه‌ کمک به مجریان طرح‌های اشتغال از طریق فروش تولیدات است و کمیته امداد به نوعی شرایط فروش محصولات این مجریان اشتغال را فراهم کرده است.

وی افزود: از فروشندگان این نمایشگاه خواسته شده در راستای رقابت با بازار فروش، محصولات عرضه شده خود را با 10 الی 15 درصد تخفیف به فروش برسانند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان تصریح کرد: از چهار شهرستان برگزار کننده نمایشگاه شهر کاشان و خمینی‌شهر با سازمان صنعت معدن و تجارت جهت برپایی غرفه‌ها هماهنگی شده است.

وی با بیان اینکه این فروشگاه‌ها به صورت پایلوت در پنج نقطه استان دایر شده است، گفت: قرار شده است در دستورالعمل‌های آتی به خصوص پیش از ایام نوروز برای 60 درصد از شهرستان‌های استان این فروشگاه‌های عرضه محصولات دایر شود.

ملکوتی‌خواه ادامه داد: همچنین با دستگاه‌های اجرایی متولی امر نیز هماهنگی شده است که در کنار غرفه‌های فروش محصولات مددجویان کمیته امداد غرفه‌آرایی و توان رقابت بین محصولات تولیدی خود با بازار فروش آزاد را برای جلب مشتریان داشته باشند.

گفتنی است، 30 غرفه لوازم‌التحریر، پوشاک، کیف و کفش و صنایع دستی و سوغات اصفهان در قالب نمایشگاه پاییزی به منظور حمایت از ‏طرح‌های اشتغال‌زایی از یکشنبه 23 شهریور ماه به مدت 10 روز در مجتمع اوسان ‏اصفهان واقع در خیابان چهارباغ بالا برپا است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.