قدس آنلاین:چهار نفر از اراذل‌ و اوباش محله جوی‌آباد که حجت‌الاسلام رسول نظری - امام جماعت مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) را مورد ضرب‌ و جرح شدید قرار داده بودند، توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

عاملان حمله به امام جماعت یک مسجد دراصفهان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، روح‌الله نظری پسرعموی این طلبه گفت: این اراذل به‌ خوبی حجت‌الاسلام نظری را می‌شناختند چرا که ایشان امام جماعت محل است و فقط به جرم این که با لحنی آرام و متین به این افراد مست گفته که در محل عربده‌کشی نکنید و سرعت‌بالای موتورهای شما ممکن است به کودکانی که در حال بازی در محله هستند آسیب بزند مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

وی یادآور شد: این اراذل‌ و اوباش حدود 10 نفر هستند که قبلاً هم شناسایی شدند و تذکر از بسیج دریافت کردند ولی به شرارت‌های خود ادامه می‌دهند و با ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و شرب خمر و ایجاد رعب و وحشت با مانور موتورسواری و نمایش قمه و قداره موجب ناامنی و وحشت مردم محله کهن دژ و خیابان نبوی منش و نیز محله جوی‌آباد شدند.

رسول نظری طلبه 35 ساله حوزه علمیه اصفهان نیز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه تنها قصد امر به معروف این افراد را داشتم، گفت: این اوباش در حالی که سوار بر موتور بودند بدون اخطار با قمه ضربه‌ای به سر من وارد کردند و در حالی که خواستم دستانم را مقابلم صورتم قرار دهم ضربات دیگری به مچ دستان من زدند که اکنون تاندون دستم آسیب اساسی دیده است.

وضعیت جسمانی حاج آقا خوب است

پزشک معالج وی در بیمارستان کاشانی اصفهان نیز در خصوص آخرین وضعیت سلامت این طلبه گفت: از اولین ساعات انتقال این طلبه مضروب به بیمارستان تمام سعی خود را کرده‌ایم که مراحل درمان وی با کمترین صدمات ادامه یابد و بتوانیم تا حد ممکن از عوارض ضربات واردشده بر چند نقطه از بدن ایشان کم کنیم.

وی افزود: وضعیت جسمانی امام جماعت مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع)  خوب است و مقاومت خوبی در برابر درد و صدمات وارده نشان داده است ولی با توجه به پارگی تاندون دست چپ ایشان درصدد هستیم که عوارض بعدی را کاهش دهیم تا خدای‌نکرده شاهد بی‌حسی دست مجروح در آینده نشویم.

این پزشک متخصص ادامه داد: اگر چه نتایج پرونده و تحقیقات پزشکی حکایت ازکارافتادگی کامل دو انگشت از 4 انگشت مجروح دارد و ممکن است، گروه پزشکی به تشخیص قطع این دو انگشت برسد ولی درصدد هستیم با همکاری مجرب‌ترین پزشکان اصفهان و کشور و انجام آخرین دستاوردهای پزشکی موجود از قطع عضو این طلبه مجروح جلوگیری و خودداری کنیم.

عیادت مسؤولین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان از مجروحین  حادثه

جمعی از مسؤولین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان با حضور در بیمارستان محل بستری مجروحین این حادثه اسفبار ، از آنان عیادت و دلجویی به عمل آوردند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان در حاشيه عيادت از حجت الاسلام رسول نظری روحاني مجروح شده در جريان درگيري با اوباش با بیان به اینکه متاسفانه در برخي از محلات، افرادي از اراذل و اوباش بيكار و ولگرد وجود دارند كه براي خوش گذراني و لهو و لعب، دست به ایجاد مزاحمت و كارهاي غيراخلاقي مي‌زنند؛ گفت: دستگاه های ذی ربط همچون نیروی انتظامی، بسیج و قوه قضائیه می بایست با اتحاد و هماهنگی کامل، عزم خود را در مبارزه با این گونه مفاسد جزم نموده و با نهایت قدرت و قوت با چنین ناهنجاری ها و قانون شکنی ها برخورد شود.

سرهنگ رضا بخشی، نقش ماهواره‌ ها و استفاده از مواد روان‌گردان يا مشروبات الكلي بر رفتار جوانان تاثيرگذار خواند و خواستار کنترل و نظارت بیشتر خانواده ها بر رفتار های غیر متعارف و افراطی فرزندان خود گردید.

شایان ذکر است این اوباش هم اکنون تحت بازداشت کلانتری جوی‌آباد اصفهان هستند و با تشکیل پرونده راهی دادگاه می‌شوند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.