مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان از تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: پیکر این شهید، امروز صبح از محل کانون بسیج شهرستان شاهرود به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع می شود.

پیکر یکی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در شاهرود تشییع می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، قاسم ملکدار با اعلام این خبر، افزود: شهید حسین تابسته از نیروهای دهه محرم سپاه است که در جریان حفاظت از حرم زینبیه به دست مخالفان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی همچنین در خصوص خصوصیات فردی این شهید گفت: شهید حسین تابسته، انسانی مؤمن،آرام و متین و دارای فضائل اخلاقی بودند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: پدر و مادر این شهید بزرگوار اصالتا مهدیشهری هستند اما ایشان بزرگ شده شاهرود بودند.

ملکدار تصریح کرد: این شهید والامقام متولد سال 1345 بوده و متاهل و دارای دو فرزند دختر هستند.

وی همچنین از حضور احتمالی سردارانی از دوران 8 سال دفاع مقدس و از جمله سردار فضلی و سردار شعبانی و... در مراسم تشییع این شهید خبر داد و خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهید امروز با حضور استاندار سمنان ،رییس مرکز پژوهش های مجلس و نماینده شهرستان های شاهرود و میامی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان به سمت گلزار شهدای شاهرود تشییع خواهند شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام ودرود بر خاتم نبيين محمد مصطفي (ص) وهمه پيامبران وامامان عزيز (ع) واهل بيت مكرمشان. پروردگارا ما را رهرو ائمه عزيز (ع) قرار بده. آمين يا رب العالمين.