قدس آنلاین یزد - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در این استان خبر داد.

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مسعود زارع با بیان اینکه این طرح تا 15 مهرماه ادامه دارد اظهار داشت: در طرح یاد شده بر قیمت و کیفیت کالاهای پر تقاضای ایام بازگشایی مدارس مانند نوشت افزار، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی نظارت می شود.

وی افزود: این طرح با هدف جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها، تخلفات احتمالی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع تر به شکایات و گزارشات احتمالی اجرا می شود.

این مسوول گفت: هماهنگی های لازم با ادارات تعزیرات حکومتی برای رسیدگی سریع به پرونده ها انجام شده و در این زمینه گشت های مشترکی نیز در سطح استان فعال شده است.

وی تصریح کرد : همچنین در طرح یاد شده نظارت ویژه بر رعایت درصد سودهای خرده و عمده فروشی و نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور نیز صورت می گیرد.

زارع نظارت بر تعیین و رعایت نرخ سرویس های ایاب و ذهاب مدارس، نظارت بر دریافت شهریه آموزشگاه ها و مدارس غیر انتفاعی ، جلوگیری از توزیع فروش لوازم التحریر خارجی و داخلی فاقد استاندارد و بی کیفیت را از دیگر اهداف این طرح بیان کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: هماهنگی های لازم با مراجع ذیربط برای تامین ، توزیع و قیمت دفترچه ها ،کتاب ، پوشاک ، کیف و کفش و روپوش مدارس در استان انجام شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملیکا IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام من از استال البرز بهتون پیام میدم مدرسه ی ما هرسال رنگ روپوش دانش آموزارو عوض میکنه و مارو مجبور به خرید این روپوش ها که معمولا از ارزون ترین و بی کیفیت ترین پارچه هاست میکنه امسال هم قیمت روپوش ها از 80 شروع میشه به بالا هرچه سایز بزرگتر باشه قیمت بالا تره با اینکه مدرسه دولتیه از ما پول ثبت نام میگیرن وسط سال هم به بهانه های مختلف از ما پول میگیرن آدرس :البرز . کرج . گرمدره . دبیرستان و هنرستان دولتی دخترانه ی ولایت