باید پذیرفت برخی ها در داخل وزارتخانه ورزش و امور جوانان و همچنین خارج این وزارتخانه باعث شده اند وزیر در جزئیات و حاشیه ها درگیر شود، این در حالی است که وزیر باید با تدبیر مسائل ورزشی و امور جوانان را مدیریت کند.

انتقاد نایب رئیس کمیته فوتبال مجلس از نزدیکان وزیر

نایب رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر لزوم حفظ آرامش و اخلاقیات در ورزش گفت: در باشگاه پرطرفدار پرسپولیس در چند ماه گذشته، چند مدیرعامل تغییر کرده که این بی ثباتی به صلاح فوتبال نیست.
رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر ضرورت وجود آرامش در حوزه ورزش گفت: باید واژه تدبیر و اعتدال در حوزه ورزش به درستی ادا شود.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سیاست گذاری و نظارت در حوزه ورزش، از وظایف اصلی وزارت ورزش و امور جوانان است، بنابراین نباید وزیر ورزش، وارد حاشیه شود.

زارع افزود: باید پذیرفت برخی ها در داخل وزارتخانه ورزش و امور جوانان و همچنین خارج این وزارتخانه باعث شده اند وزیر در جزئیات و حاشیه ها درگیر شود، این در حالی است که وزیر باید با تدبیر مسائل ورزشی و امور جوانان را مدیریت کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم درباره تحولات باشگاه های فوتبال کشور ادامه داد: متاسفانه در باشگاه پرطرفدار پرسپولیس در چند ماه گذشته، چند مدیرعامل تغییر کرده که این بی ثباتی به صلاح فوتبال نیست.

نایب رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد: باید به خواسته های طرفداران در فوتبال توجه شود و در این زمینه، مسائل را با اعتدال و تدبیر حل کرد.

زارع گفت: مسئولان ورزش نمایندگان دولت هستند، بنابراین باید در برابر انتقادها با تدبیر و اعتدال عمل کنند و سعی کنند اخلاقیات حفظ شود.

 وی ادامه داد: در تغییر سرمربی یک تیم، باید تمامی مسائل رعایت و احترام اسطوره ها حفظ شود و نباید به نحویی برخورد شود که فیفا فوتبال کشور را محروم کند.

نایب رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس یادآور شد: مسئولان ورزش باید توجه کنند اشخاص سرمایه دار لزوما نمی تواند در مدیریت ورزشی عملکرد مطلوبی داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.