قدس آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از واردات اتوبوس های هیبریدی برای کاهش آلودگی هوا در تبریز خبر داد.

تبریزی ها سوار اتوبوس پاک می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، شهرام دبیری، روز سه شنبه در همایش «تبریز شهر حکیمان و نکوداشت پیشگامان سلامت» با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با اشاره به گسترش شهرنشینی در استان آذربایجان شرقی، افزود: شورای شهر گام های موثری را در جهت توسعه ی فضای سبز، احداث مکان های ورزشی، آموزش فرهنگی و تغذیه ی سالم برداشته است و در آینده ای نزدیک شاهد نتایج آن خواهیم بود.

وی از واردات اتوبوس های هیبریدی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این نوع اتوبوس ها دارای سوخت پاک بوده و هوای شهر را آلوده نمی کنند و می توانند در کاهش آلودگی هوای تبریز موثر باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: طرح عدالت در سلامت شهر یکی از اولویت های شورای شهر بوده و اگر اجرا شود بزرگترین طرح شورا و شهرداری در طول دوسال اخیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در جهت توسعه ی سلامت شهری اقدامات موثری انجام شده است، بیان کرد: سعی داریم خانه های سلامت را در سطح شهر افزایش دهیم تا آگاهی افراد از سلامت خود افزایش یابد.

وی ادامه داد: طرح اجرای پزشک محله با همکاری دانشکده علوم پزشکی شروع شده است و طرح های مددکار شهر برای مقابله با آسیب های اجتماعی به زودی انجام خواهد پذیرفت.

شهرام دبیری از اجرای طرح عدم مصرف دخانیات در آینده ای نزدیک خبر داده و گفت: احداث شهرک های سلامت در مناطق محروم و کم برخوردار جزو برنامه های شورای شهر برای رعایت عدالت اجتماعی است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.