قدس آنلاین: همزمان با هفته نکوداشت تبریز از چند طرح و پروژه بزرگ سازمان پارکها و فضای سبز تبریز رونمایی و افتتاح شد.

بزرگترین سالن اسکیت خاورمیانه در ائل گلی افتتاح شد

 به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از تبریز، آیین افتتاح این پروژه ها با حضور صادق نجفی شهردار تبریز، مهندس پورمهدی معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، دکتر سعیدی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای استانی، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، رئیس فدراسیون اسکیت ایران، رئیس شورای شهر تبریز و همچنین جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد .

همزمان با افتتاح این پروژه ها برای نخستین بار بزرگترين سالن اسکيت سرپوشيده خاورمیانه همزمان با هفته  نکوداشت تبریز به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز در تفرجگاه ائل گلی این شهر افتتاح شد .

این سالن که بزرگترین و استانداردترین سالن سرپوشیده اسکیت خاورمیانه است، به زودی پس از عملیات تکمیلی به بخشی مجزا برای بانوان نیز تجهیز خواهد شد .

در آیین افتتاح این سالن اسکیت که با حضور رئیس فدراسیون اسکیت ایران همراه بود، مقرر شد بخشی از این سالن برای دسترسی بیشتر و آسان تر جوانان و شهروندان تبریزی به اسکیت روی یخ نیز مجهز شود .

همچنین افتتاح ساختمان اداري شماره 3 سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در پارک عباس ميرزا، مرمت و بهسازي عمارت ائل گلي، فنس کشي تفرجگاه ائل باغي، زمين ميني گلف ائل باغي و کاشت يک ميليون بوته گل در سطح شهر تبريز از دیگر پروژه های افتتاح شده توسط سازمان پارکها همزمان با این مراسم بود .

گفتنی است، جهت افتتاح و کلنگ زنی این تعداد از پروژه های سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز مبلغ 600 میلیارد ریال هزینه خواهد کرد .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.