۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
کد خبر: 235471
اخبار ويژه

 

کیک بخرید!

العالم: حامیان داعش در تازه‌ترین اقدام در آلمان با فروش کیک و جمع آوری اعانه، به تروریستها در عراق وسوریه  کمک مالی می کنند.

 

 

سد لار و لتیان خشک شد

انتخاب: حمید رضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از خشک شدن سد لار و لتیان در منطقه شرق تهران در پی افزایش میزان مصرف خبر داد و اعلام کرد: با وضعیت پیش آمده، احتمال قطعی آب مناطق شرق تهران قوت گرفت.

 

 

لغو فعالیت دانشگاه ایرانیان

تسنیم: ابری‌نیا مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم درباره دانشگاه بین‌المللی ایرانیان، گفت: وزارت علوم طی نامه‌ای به آقای دکتر احمدی‌نژاد، اعلام کرده که فعالیت آموزشی و پژوهشی این دانشگاه نمی‌تواند ادامه داشته باشد.

 

 

طلاق در وضعیت قرمز!

ایسنا: فرهاد اقطار معاون پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تغییر کلی شرایط اجتماعی موجود جامعه گفت: در حال حاضر مسایلی همچون «طلاق» و «کاهش ازدواج» در جامعه به وضعیت قرمز رسیده است.

 

 

اجاره خانه‌های مناطق آزاد!

ایرنا: ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره به اقدام غیرقانونی مسؤول سابق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: آقای بقایی در زمان مسؤولیت خود، اموال مناطق آزاد را به قیمت بسیار نازلی به مدت طولانی به خود اجاره داد، به طوری که هم به عنوان مؤجر و هم مستأجر نقش ایفا می کرد و خانه خود را به خودش اجاره داد.

 

 

بحث همکاری اقتصادی مطرح نیست

تسنیم: حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو، گفت: وزارت نفت وظیفه تأمین سوخت را دارد و وزارت نیرو نیز تولید برق را برعهده دارد، اما چنین نیست که در اثر این همکاری‌ها، این دو وزارتخانه در فعالیت اقتصادی مشارکت داشته باشند.

 

 

قطارسریع السیر در ایستگاه بی‌پولی

جهان: محمدحسن بازیار مدیر طرح کلان ملی قطار سریع السیر در خصوص اجرایی شدن این طرح و آخرین وضعیت آن گفت: اکنون این پروژه پیشرفتی با سرعت پایین دارد و به دنبال یک دستگاه اجرایی هستیم که بتواند بودجه‌ای را در اختیار این پروژه قرار دهد تا اجرایی شود. وی گفت: اکنون همه طرحهای کلان ملی دچار وقفه شده اند.

 

 

نفوذ داعش در شبکه های اجتماعی

العالم: بتازگی گروه تروریستی داعش در زمینه تبلیغات بر القاعده پیشی گرفته و تمام ابزارهای آنلاین بخصوص شبکه‌های ارتباط اجتماعی را برای ترویج اندیشه های تروریستی خود به کار گرفته است.

 

 

جمعیت ایران حدود 78 میلیون

فرارو: بر اساس برآورد مرکز آمار ایران، جمعیت حال حاضر کشور به بیش از 77 میلیون و 700 هزار نفر رسیده است.

 

 

فرم لباس زنان زندانی!

فرارو: حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: چادر اگر به عنوان لباس فرم زنان زندانی استفاده شود، یک ضد تبلیغ است، زیرا در این صورت ممکن است کسی که محکوم شده یا در معرض محکومیت است، با حجاب برتر نشان داده شود، در حالی که برخی از آنان اهل حجاب نیستند.

 

 

پیست اتومبیل رانی تخت جمشید!

مهر: اداره میراث فرهنگی استان فارس درحالی با برگزاری یک مسابقه رالی اتومبیلرانی در نزدیکی تخت جمشید موافقت کرده که رئیس پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از برگزاری این مسابقه بین المللی آن هم در حریم این اثر جهانی اظهار بی اطلاعی کرده است.

 

 

دردسرهای حمل پرچم

قدس آنلاین: مسؤولان برگزاری بازی‌های آسیایی در اینچئون کره جنوبی اعلام کردند که هر شخصی که در اینچئون پرچم کره شمالی را در دست داشته باشد، دستگیر خواهد شد.

 

 

انتقاد از سیاست مصر

فارس: مجتبی امانی رئیس سابق دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره در اظهاراتی گفت: سیاست فعلی مصر درباره ایران همان سیاست ۳۰ ساله زمان مبارک است.

 

 

مبدأ حرکت پهپاد صهیونیستها

ایرنا: منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره منشأ حرکت پهپاد رژیم صهیونیستی که چندی پیش در حوالی نطنز توسط نیروهای نظامی کشورمان سرنگون شد، گفت: منشأ حرکت این پهپاد مشخص شده و هفته آینده گزارش آن را در مجلس ارایه می کنیم.

 

 

بازجویی به دلیل سفر به ایران!

ایسنا: سفر احمد کریمه از علماو استادان شریعت اسلامی دانشگاه الازهر به تهران موجب شد تا بزرگترین مؤسسه دینی در مصر، ضمن تکذیب هرگونه ارتباط با انجام این سفر، از این استاد دانشگاه به دلیل آنچه که سوء استفاده از نامش خوانده، بازجویی کند.

 

 

اوباما و روحانی دیدار نمی‌کنند

قدس آنلاین: کاخ سفید اعلام کرد که اوباما رئیس‌جمهور آمریکا با حسن روحانی و ولادیمیر پوتین، در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل دیدار نخواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.