قدس آنلاین: معاون توسعه مشارکت هاي مردمي كميته امداد امام خميني (ره) خراسان شمالي با اشاره به اجراي طرح زکات مستحبي شجره طيبه در استان خاطر نشان کرد: هم اکنون شاهد ثبت 129 درخت به عنوان شجره طيبه در استان هستيم.

ثبت 129 درخت در طرح شجره طيبه و زکات مستحبي در خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، برات سليمي با بيان اينکه اين درخت ها در شهرستان هاي اسفراين، بجنورد ومانه سملقان پلاک کوبي شده است اظهار کرد: 45درخت در شهرستان اسفراين،69 درخت در شهرستان بجنورد و15 درخت نيز در شهرستان مانه سملقان به ثبت رسيده است که تمامي ميوه هاي اين درختان براي محرومان ونيازمندان همان منطقه هزينه مي شود.

معاون توسعه مشارکت هاي مردمي كميته امداد امام خميني (ره) خراسان شمالي، با بيان اينکه رويکردهاي جديد کميته امداد در حمايت از جامعه هدف، جمع‌آوري زکات مستحبي و توزيع آن بين نيازمندان است افزود: بزودي اين طرح به تمامي شهرستان هاي استان تعميم داده مي شود.

سليمي با بيان اينکه زکات مستحبي در قالب طرح شجره طيبه جمع‌آوري مي‌شود و هدف از اجراي اين طرح کمک به محرومان و نيازمندان است، تصريح کرد: در قالب طرح مذکور باغداران و کشاورزان قادر خواهند بود، بخشي از محصولات خود را به نيازمندان و محرومان اهدا کنند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.