۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 235531

احسان کرمی قرار بود در سریال «پرده‌نشین» - به کارگردانی بهروز شعیبی - به عنوان یکی از بازیگران اصلی، ایفای نقش کند، اما به وی اجازه بازی در این سریال داده نشد.

به احسان کرمی اجازه بازی ندادند

 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، این مجری تلویزیون و رادیو و بازیگر تئاتر که با برنامه‌ها‌یی چون «جمعه ایرانی» و «رادیو هفت» همکاری داشته است، این روزها در تئاتر فعالیت بیشتری دارد و حضورش در تلویزیون کمرنگ شده است.

احسان کرمی درخصوص علت کمرنگ بودنش در تلویزیون و رادیو می‌گوید: این روزها سر تمرین تئاتر هستم و اولویتم بازیگری است.

وی درخصوص علت ممانعت تلویزیون برای حضورش در سریال بهروز شعیبی، نیز به مشکلات اداری اشاره و عنوان کرد: چیزی که از سوی تلویزیون عنوان شد بروز مشکلات اداری بود. من در مجموعه «پرده‌نشین» حتی تست گریم هم داده بودم، اما بنا به دلایلی اجازه بازی داده نشد. حتی صحبت‌هایی هم که داشتیم و نامه‌ای هم که نوشتیم، افاقه نکرد.

کرمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در حال حاضر اولویت احسان کرمی بر ای همکاری در تلویزیون اجراست یا بازیگری؟ اظهار کرد: اولویت من در حال حاضر بازیگری است اما اگر واقعا از تئاتر فاصله بگریم و شب‌های آرامی داشته باشم، به «رایو هفت» برمی‌گردم. بعید می‌دانم برنامه خاصی را شروع کنم.

این مجری تلویزیون و رادیو در عین حال در خصوص همکاری‌اش با بهروز شعیبی نیز گفت: ماجرای «پرده‌نشین» فرق داشت. حضورم در این مجموعه بیشتر به دلیل رابطه دوستانه‌ای بود که با بهروز شعیبی داشتم بود. از طرفی تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه حرفه‌ای بودند وگرنه دنبال سریال نیستم، دنبال تئاتر و سینما هستم.

احسان کرمی در پایان از ایفای نقش در یک فیلم سینمایی با عنوان «دربست» به کارگردانی علی خامه‌پرست خبر داد.

سریال «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی با محوریت روحانیت برای پخش از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.