قدس آنلاین – ایلام: نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه پروپیلن سازی در ایلام احداث می شود.

احداث کارخانه پروپیلن در ایلام

عمران علی محمدی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده مسئولان استانی از جمله نماینده ایلام و مشاور اقتصادی استاندار ایلام طرح ایجاد کارخانه پلی پرو پیلن در ایلام اجرایی و عملیاتی می‌شود، اظهارداشت: مجوز احداث شرکت پتروکیمیوکرون در استان ایلام و در جوار مجتمع پتروشیمی ایلام و در شهرک صنعتی پتروشیمی ایلام اخذ شده و این کارخانه که از طرح‌های وابسته به پتروشیمی ایلام است، بزودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اشتغال زایی بیش از 1000 نفر از جوانان جویای کار در استان ایلام با اجرای کامل این طرح، افزود: این پروژه مهم، بزودی با تلاش‌های صورت گرفته وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده و بنده به عنوان خدمتگزار مردم به صورت جدی پیگیر اجرای این طرح خواهم بود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اشتغال جوانان ایلامی را یکی از دغدغه های خانواده های ایلامی عنوان و تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم و مسئولان استانی، اشتغال زایی جوانان است که برای تحقق آن تلاش ویژه ای صورت گرفته است.

گفتنی است مجتمع پتروشیمی ایلام، یکی از صنایع بزرگ و مادر استان ایلام محسوب می شود که با احداث صنایع پایین دستی مرتبط با پتروشیمی می تواند گره کور بیکاری جوانان و محرومیت استان ایلام را باز کند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.