۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 235616

قدس آنلاین:سرپرست پليس مبارزه با موادمخدر فارس از انهدام يك باند تهيه و توزيع موادمخدر، دستگيري 13 قاچاقچي و كشف 34 كيلوگرم موادمخدر از نوع شيشه،‌هروئين و ترياك در اين استان، طي 5 عمليات جداگانه خبر داد.

دستگيري 13 قاچاقچي موادمخدر در فارس

به گزارش قدس آنلاین ،سرهنگ "محمدجعفر تولايي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس پس از آنكه مطلع شدند باندي به سركردگي فردي به نام "ع – پ" در شيراز اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر از نوع هروئين و شيشه مي كنند، شناسايي و دستگيري اعضاي اين باند را در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: با انجام كارهاي اطلاعاتي يكي از محل هايي كه اعضاي اين باند اقدام به توزيع موادمخدر مي كردند شناسايي، ابتدا دو نفر از اعضاي اين باند دستگير و در ادامه محل اختفاي سركرده باند نيز شناسايي و در يك عمليات پليسي هنگامي كه متهم قصد فرار و استفاده از سلاح گرم در درگيري با ماموران را داشت، قبل از هر اقدامي وي را دستگير كردند.

سرپرست پليس مبارزه با موادمخدر فارس گفت: از اعضاي اين باند ۵۸ گرم شيشه، ۸۱ گرم هروئين، چهار عدد پايپ استعمال موادمخدر، يك قبضه سلاح گرم كشف شد.

سرهنگ "تولايي" اضافه كرد: در شهرستان "اقلید" نيز ماموران از يك دستگاه پژو ۴۰۵ مقدار 3 کیلوگرم تریاک و ۹۰۰ گرم سوخته تریاک کشف و در این خصوص سه نفر را دستگیر كردند.

وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان "لارستان" نيز با استفاده از سگ موادمواد یاب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "بندر عباس" به "لارستان" به یک دستگاه پژو ۲۰۶ كه در پوشش خانواده اقدام به حمل موادمخدر مي كردند مظنون و آن را متوقف كردند.

سرپرست پليس مبارزه با موادمخدر فارس اظهار كرد: در بازرسی از اين خودرو مقدار 11كيلو و 150 گرم تریاک كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازی شده بود کشف و هر چهار نفر اعضاي اين خانواده دستگير شدند.

سرهنگ "تولايي" ادامه داد: در شهرستان "داراب" نيز ماموران انتظامي آن شهرستان در ایستگاه بازرسی "قلاتویه" هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و پس از متوقف كرده خودرو در بازرسي از آن مقدار ۹ كيلو و۷۵۰ گرم ترياك كشف و هر دو سرنشين خودرو را دستگير كردند.

وي گفت: در عمليات ديگري ماموران انتظامي شهرستان "بوانات" پس از آنكه به راكب يك دستگاه موتورسیکلت مظنون شدند آن را متوقف و در بازرسي از راکب مقدار 9 كيلو و 500 گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر كردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.