۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 235624

قدس آنلاین-شهرکرد:سرپرست جدید دانشگاه شهرکردبا حضور معاون فرهنگي اجتماعي وزير علوم تحقيقات و فناوري معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه شهرکرد معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،ظهر امروز و با حضورمعاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فناوری آيين توديع دكتر اسماعيل اسدي بروجنی رئيس سابق دانشگاه شهركرد و معارفه‌ي دكتر شايان شامحمدي به عنوان سرپرست دانشگاه شهركرد با حضور دكتر سيد ضياء هاشمي معاون فرهنگي اجتماعي وزير علوم تحقيقات و فناوري، معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري، جمعي از مسئولين اين استان و دانشگاهيان دانشگاه شهركرد در تالار فارابي اين دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر امیر قلی جعفري مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد در آغاز اين مراسم ضمن خير مقدم گويي به حاضران، از زحمات دكتر اسدي تقدير نمود و براي دكتر شامحمدي آرزوي موفقيت كرد و افزود: ارزيابي موفقيت مديران دانشگاهي در برهه‌ي مديريت خود منوط به رسيدن به سطح بالاي آموزشي و تربيتي است.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد تصريح كرد: مخاطبان آموزش عالي جوانان و سرمايه‌هاي كشور هستند و صيانت از سرمايه‌هاي ملي و پشتوانه‌هاي اقتدار كشور رسالت بزرگ دانشگاه است و تحقق اين مهم تالي تعهد نسبت به موازين اخلاقي و آسيب‌شناسي فرهنگي است و مسئولين موظفند صادقانه براي رسيدن به بالندگي فكري، فرهنگي و آموزشي آن‌ها بكوشند. 

 دكتر شامحمدي سرپرست دانشگاه شهركرد نيز در اين مراسم طي سخناني از زحمات ارزنده‌ي دكتر اسدي رئيس سابق اين دانشگاه تشكر و قدرداني كرد و گفت: حركت آينده‌ي دانشگاه با رويكرد علمي و پژوهشي به سمت رفع معضلات دانشگاه، تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی در اقتصاد دانش‌بنیان مي‌باشد و در اين مسير با همكاري دانشگاهيان از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد.

سرپرست دانشگاه شهركرد پيشرفت دانشگاه را مرهون تقويت زير ساخت‌هاي رفاهي، آموزشي و تحقيقاتي متناسب با جمعيت دانشگاه، برخورداري از منابع مالي، همدلي و مشاركت همه‌ي فرهيختگان در امور آموزشي و پژوهشي و حاكميت آرامش ذهني در محيط دانشگاه عنوان كرد و ابراز اميدواري كرد در پرتوي عنايت خداوند و ياري تمامي دانشگاهيان دانشگاه شهركرد شاهد توسعه‌ي بيش از پيش باشيم.

دكتر اسدي بروجنی  نيز در اين جلسه ضمن تشكر صميمانه از همه‌ي دانشگاهيان گزارشي از عملكرد قريب به 6 سال مسئوليت خود در رياست دانشگاه شهركرد ارائه كرد و براي دكتر شامحمدي آرزوي توفيق نمود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.