۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 235643
اميدواري استيلي به  پرسپوليس!

به گزارش قدس آنلاين، سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته‌ نهم لیگ برتر، اظهار کرد: فردا بازی خیلی سختی را در پیش داریم. پرسپولیس تیم بزرگی است که از خانواده خودمان است. هم ما و هم پرسپولیس به سه امتیا‌ز این بازی نیاز داریم. البته بضاعت ما محدودتر از حریف است.

او ادامه داد: پرسپولیس با کادر فنی جدیدش نیاز ویژه‌ای به سه امتیا‌ز این بازی دارد. در چند هفته‌ گذشته در خط دفاع با مشکل مواجه بوده و در این خط چند بازیکن آسیب دیده داریم. شیث رضایی، ابراهیم کریمی و حامد نورمحمدی مصدوم هستند و رضا خالقی‌فر هم در تمرین آسیب دید که پزشکان در تلاش هستند او را به بازی فردا برسانند. ما روی نقاط قوت پرسپولیس کار ‌کرده‌ایم. آنها با کادر فنی جدیدشان متفاوت‌تر از قبل بازی می‌کنند.

استیلی درباره آخرین وضعیت مالکیت باشگاه گفت: هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است. مسئولان دادستانی در تلاش هستند که این مشکل را حل کنند. از طرفی این موضوع باعث شده به لحاظ روحی – روانی شرایط سختی برای بازیکنان ما ایجاد شود؛ چرا که تیم احتیاج به منابع مالی دارد. بعضی از بازیکنان مشکلات مالی دارند که هنوز نتوانسته‌ایم آنها را حل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن همچنین درباره این که چه زمانی از امیر عابدزاده در ترکیب استفاده می‌کند، گفت: ما سه دروازه‌بان خوب داریم که احمدرضا عابدزاده به خوبی با آنها کار می‌کند. در پست دروازه‌بان انجام جابجایی سخت است. منزیچ بیشتر بازی کرده و طالب‌لو کمتر و اگر زمانش برسد از عابدزاده هم در ترکیب استفاده می‌کنیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید گچساران IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    از شخصیت منفی و زیر آزدنهایت بعید نیست طوری ارنج و بازی کنی که خودت 3امیتاز را دو دستی تقدیم درخشان کنی چونکه شماها بویی از مردانگی و معرفت نبرده اید واز آدم نامرد هرگونه نامردی برمی آید مسئولان راه اهن به گوش باشند و هوشیار چونکه این آقایان لابی بازهای خیلی خوبی هستند چه بسا بعداز راه آهن هدف بعدی این آقا پرسپولیس بی صاحب و یتیم میباشد. واقعا از این فوتبال کثیف حالم داره بهم می خوره مسئولین نظام از خواب خرگوشی بیدار شوند بابا پول بیت المال شده بیت الحال تو را به خدا قسم دقت نظر بفرمایید.