۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
کد خبر: 235659
اخبار ويژه

پرسش مجلس از معاون وزیر

مهر: منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اعضای این کمیسیون به سفر  معاون عربی -آفریقای وزیر خارجه به عربستان سعودی انتقاد دارند، گفت: آقای امیرعبداللهیان هفته آینده درباره این سفر به کمیسیون پاسخ می دهد.

 

 

ائتلاف واقعی علیه داعش

فارس: غضنفر رکن‌آبادی سفیر سابق ایران در لبنان با بیان اینکه ائتلاف بین‌المللی غرب علیه داعش تنها موضوعی انحرافی است، گفت:‌پیشنهاد تشکیل ائتلاف واقعی علیه داعش را به مسؤولان وزارت خارجه برای بررسی بیشتر اعلام می‌کنم.

 

 

تعلیق به دلیل سفر به ایران

قدس آنلاین: دکتر احمد محمود کریمه از علمای الازهر مصر که برای سخنرانی درباره فقه و به دعوت معاونت بین‌الملل حوزه‌های علمیه به ایران سفر کرده بود، پس از بازگشت به مصر تعلیق و تحت تحقیق قرار گرفت.

 

 

ترور مدیر بانک مرتبط با...

فرارو: علی شمس‌اردکانی رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران، گفت: بانکی که بابک زنجانی در مالزی معرفی کرده بود، بانک تک‌ویترینی بود که توسط یک ایرانی- بحرینی تأسیس شده و اداره می‌شد. این شخص چندین‌بار سعی کرده بود در سیستم بانکی ایران نفوذ کند، اما موفق نشده بود، ولی به‌محض آشکار شدن مسایل بابک زنجانی، او را در یک حادثه مرموز در پارکینگ مجتمع مسکونی‌اش در کوالالامپور «ترور» شده پیدا کردند.

 

 

برای سیگار مجوز نمی‌دهیم

تسنیم: رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو گفت: وزارت بهداشت برای سیگار هیچگونه مجوزی صادر نمی‌کند.

 

 

پاسخ صریح قالیباف به منتقدان

فارس: قالیباف شهردار تهران خطاب به منتقدان خود در زمینه تکریم بانوان در شهرداری تهران گفت: چرا شعار بی‌ربط می‌دهید و حرف بی‌خودی می‌زنید. آیا درست است که ما یک افسر زن را در نقاط مرزی به پاسگاه‌های مرزی بفرستیم تا از مرزهای ما دفاع کند؟ آیا اگر او را به چنین مناطقی نفرستیم، بین زن و مرد نابرابری به وجود آورده‌ایم؟

 

 

تخریب شبانه خانه تاریخی

مهر: بخشی از منزل تاریخی پور نواب متعلق به دوران زندیه در شیراز شبانه با استفاده از بیل مکانیکی تخریب شد.

 

 

فاجعه محیط زیستی دیگر

مهر: حسن عباس نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از کشف لاشه ۵۰۰ قطعه پرنده زنبورخوار مرده در روستای دیزج مرگور ارومیه خبر داد. وی افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد، این پرندگان بر اثر مسمومیت با نوعی سم تلف شده اند.

 

 

معرفی شدنم شایعه است

ایسنا: دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور درباره برخی شنیده‌های مرتبط با معرفی شدن وی به عنوان گزینه وزارت علوم گفت: معرفی شدن بنده به عنوان گزینه وزیر علوم شایعه است.

 

 

قطع 150 اصله درخت توسط یک سازمان

مشرق: سازمان هواشناسي استان تهران طي چند روز گذشته با قطع تعداد قابل توجهي درخت، منطقه مورد نظر را به پاركينگ در اختيار مديران تبديل كرد.

 

 

داعش کتاب‌های درسی را تغییر داد

قدس آنلاین: گروهک تروریستی داعش با آغاز سال تحصیلی جدید اعلام کرد که ادبیات، تاریخ،‌ هنر و معارف مسیحی (برای اقلیت‌ها) برای همیشه از برنامه درسی دانش‌آموزان موصل و شهرهای پیرامون که در کنترل این گروه است، حذف می‌شود.

 

 

انتقاد خزاعی از فیلمسازان ضد ایرانی

جوان: محمد خزاعی، دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در نشست خبری این جشنواره با اعلام خبر اكران فیلمهای «پادشاه شنها»، «ابو زینب» و مستندهای ضدصهیونیستی در این جشنواره از روند تولید فیلمهای ضدایرانی در خارج و داخل كشور بشدت انتقاد كرد.

 

 

سخنرانی در اجلاس حقوق بشر

مهر: در یک اقدام جالب همسر و فرزند چند تن از خانواده‌های شهدای تروریسم و شهدای هسته ای کشورمان در کارگاه آموزشی تروریسم و حقوق بشر سازمان ملل که در ژنو در حال برگزاری است، سخنرانی کردند.

 

 

درآمد چینی ها از سوغاتی!

باشگاه خبرنگاران: پژمانفر عضو کميسيون فرهنگي مجلس  با انتقاد از عرضه سوغات چيني در مشهد گفت: اين درست نيست که سالانه بيش از ۵۰۰ ميليارد تومان درآمد فروش سوغات اين شهر در جيب چيني‌ها سرازير شود و مشهدي‌ها از کسب اين مبلغ بي‌نصيب باشند.

 

 

استیضاحی در کار نیست

تسنیم: حجت‌‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس گفت: پیرامون استیضاح مطرح شده درباره ۳ وزیر ارتباطات، ارشاد و نیرو باید بگویم که فعلاً مجلس استیضاح آن‌ها را در دستور کار خود ندارد.

 

 

قلع و قمع درختان پارک بهارستان

مشرق: در یک اقدام عجیب تمامی درختان محوطه پارک بهارستان به مساحت 4700 مترمربع از نوع کاج برگ سوزنی و توت در شهرک مبعث حد فاصل خیابان های بهارستان 13 و 15 در منطقه 5 شهرداری تهران صبح روز سه شنبه قطع شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.