جواد حسینی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حالا بهتر از هر کسی می‌داند که تمام نگاه‌ها به عملکرد وی دوخته شده است.

ویرانه‌ای به نام پرسپولیس را تحویل گرفتم

 او از این هفته دیگر نمی‌تواند مسوولیت نتایج تیم را برعهده نگیرد چون حالا پرسپولیس برابر میل و سلیقه او تمرین می کند از این رو ماموریت آقای سرمربی از بازی برابر راه آهن وارد فاز جدیدی خواهد  شد. گفت و گو با مردی که قرار است تیم پرحاشیه پرسپولیس را در برابر تیم راه آهن رهبری کند حاوی نکات بحث برانگیز جالبی است که می تواند با مشخص شدن نتیجه این دیدار به عنوان سوژه های جدید رسانه های ورزشی تبدیل شود.

     بازی پرسپولیس برابر راه آهن در تمام ادوار لیگ برتر جذاب بوده،اما حالا علاوه بر این جذابیت وضعیت کنونی پرسپولیس و دوئل حمید درخشان و حمید استیلی هم به آن افزوده شده است. این بازی چقدر برای سرمربی پرسپولیس با اهمیت است؟

بسیار زیاد؛ همه می دانند که جایگاه پرسپولیس اینجا نیست، من قصد بی احترامی به تیم مقابل را ندارم اما پرسپولیس از این هفته مجبور است تمام رقبای خود را قربانی کند تا از این وضعیت خارج شود. اگر این اتفاق روی ندهد کار مشکل خواهد شد لذا باید برای پیروزی برابر تیم حمید استیلی به میدان قدم بگذاریم، هرچند که می دانیم و مطمئن هستیم این بازی یک بازی ساده و معمولی نخواهد بود اما با این تفاسیر ما می خواهیم برنده این دیدار مهم باشیم.

 

     در این بازی اگر شکست بخورید باز...؟

بعید است با این وضعیت پرسپولیس شکست بخورد اما اگر برنده نشویم و بازنده میدان باشیم قرار نیست همه چیز را به ورطه نابودی ببریم!شکست جزیی از فوتبال است اما من خوش بین هستم چون شاهد بودم که بچه های پرسپولیس در این چند روز گذشته چگونه برای موفقیت تلاش کردند.

 

     شما از وضعیت موجود در تیم فوتبال پرسپولیس رضایت دارید؟

من به یاد ندارم که از وضعیت پرسپولیس ابراز رضایت کرده باشم، پرسپولیس مشکلات زیادی دارد، اما من به صراحت اعلام کردم که با همکاری بچه ها و تلاش کادر فنی و حمایت هواداران مشکلات را حل می کنم. باورش سخت است اما من طی روزهای گذشته به واقعیت هایی پی بردم که کمتر کسی تصور آن را می کرد! من صبح اول وقت از خانه بیرون می آیم و به دنبال کارهای باشگاه هستم و پاسی از شب به خانه برمی گردم. در صورتی که وظیفه سرمربی این گونه تعریف نشده است. شاید برخی افراد از این حرف من سوء استفاده کنند اما من شب که به خانه برمی گردم از شدت خستگی و فشار کار غش می کنم! این وضعیت مطمئنا حاصل به هم ریختگی وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس است.

 

      برای خروج از این فشار چه برنامه ای دارید؟

نخستین پیروزی همه چیز را برطرف می کند، اگر به امید خدا ما بازی برابر راه آهن را با پیروزی پشت سر بگذاریم آنگاه می توانیم شاهد از بین رفتن این فشار کاذب از روی تیم باشیم.شاید درست نباشد در آستانه بازی با راه آهن این حرف را بزنم اما من یک ویرانه  را تحویل گرفتم که بازسازی این ویرانه زمان زیادی می خواهد اما من باید یک شبه این ویرانه را دوباره از نو بسازم.

 

      به احتمال زیاد شما برخی بازیکنان پرسپولیس را از دست خواهید داد،مثلا جدی ترین نمونه محرومیت خانزاده از همراهی تیم فوتبال پرسپولیس است.

واقعا مانده‌ام چکار کنم! امیدوارم محرومیت او زیاد نباشد چون در این صورت ما با مشکل مواجه خواهیم شد.

 

     برخی اخبار حکایت از این دارد که رضا نوروزی از فهرست بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس خارج خواهد شد؟ آیا این خبر قطعی است؟

هنوز با پزشک او حرف نزدم اما اگر وی نتواند به ما کمک کند و قرار باشد غیبتش طولانی شود مجبوریم نام بازیکن دیگری را به عنوان جانشین او به ترکیب پرسپولیس اضافه کنیم. هرچند که به توانمندی این بازیکن اعتقاد داریم ولی فراموش نکنید که شرایط ما خاص است و اجازه اشتباه نداریم.

 

     پرسپولیس در حال حاضر چند جای خالی برای جذب بازیکن در اختیار دارد؟

ما تنها دو بازیکن جدید می توانیم جذب کنیم، همین مساله کار را مشکل می کند چون دو گزینه برای این پرسپولیس تعداد زیادی نیست اما بازهم از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم پرسپولیس را برای ادامه کار تقویت کنیم.

 

     گفته می‌شود ماجرای حضور مجدد پولادی و علی کریمی منتفی شده است و از این پس به دنبال گزینه های جدید هستید؟

من علاقه زیادی داشتم که این دو بازیکن به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شوند اما علی کریمی که اعلام کرد دیگر قصد بازگشت به فوتبال را ندارد، مهرداد پولادی نیز برای بازی در تیم فوتبال پرسپولیس مشکل سربازی دارد به همین دلیل ناچارم   علی رقم میل باطنی ام قید این دو بازیکن را بزنم و به سراغ گزینه های دیگر بروم.

 

     بازیکن جدیدی مد نظر شما یا اعضای کادر فنی پرسپولیس است؟

چند گزینه مدنظر ما قرار دارند اما تا زمانی که حضور آنها در باشگاه قطعی نشده درباره آنها اظهارنظر نخواهیم کرد.

 

      اینکه می‌گویند قراردادتان را سفید امضا کرده‌اید درست است؟

شاید خیلی از مربیان بگویند ما قراردادمان را سفید امضا کرده‌ایم ولی این را باید بگویم که قرارداد من سفید نیست. من مربی حرفه‌ای هستم و با باشگاه یک قرارداد حرفه‌ای امضا کرده‌ام. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. من بازهم می‌گویم که برای من کمک به پرسپولیس مهم‌تر از این حرف‌ها ست ولی دلیلی ندارد که قرارداد سفید امضا کنم. من مربی هستم و از مربیگری زندگی‌ام را می‌گذرانم. کسی هم در باشگاه از من درخواست نکرد که قرارداد سفید امضا کنم. پس فکر نمی‌کنم بحث‌هایی که در مورد من مطرح می‌شود درست باشد.

 

     اینکه می‌گویند رقم قرارداد شما خیلی از قرارداد علی دایی پایین‌تر است را تایید می‌کنید؟

بله همینطور است. البته شاید حرفه‌ای نباشد که من در مورد قرارداد بقیه صحبت کنم ولی چیزی که واضح این است که مبلغ قرارداد من به شدت از علی دایی پایین‌تر است. من برای کمک به پرسپولیس آمدم و خدا می‌داند که یک لحظه هم به مسائل مالی فکر نکردم. اینکه الان در تیم محبوبم که سال‌ها در آن زحمت کشیده‌ام سرمربیگری می‌کنم برای من میلیارد‌ها می‌ارزد و اینکه حالا چه پولی گرفته‌ام خیلی برای من مهم نیست.

 

     با این حساب شاید خیلی‌ها بگویند ارزش حمید درخشان نسبت به دایی پایین‌تر است که با این تیم قرارداد پایین امضا کرده است.

خودم هم به این مساله فکر کرده‌ام ولی حرف دیگران برای من اصلا مهم نیست. مهم این است که من خودم می‌دانم فقط برای کمک به این تیم آمدم. بازهم می‌گویم من می‌خواهم نام خوبی از خودم در پرسپولیس به جای بگذارم.

 

     بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان خیلی‌ها به این تیم انگ کم کاری زدند. شما این مساله را قبول دارید؟

به هیچ عنوان. همه بازیکنان عالی کار کردند و این حرف‌ها درست نیست. به عنوان مثال محمدنوری در آن بازی هرچه توان داشت در بازی گذاشت و این وصله‌ها به بازیکنان نمی‌چسبد. تیم خوبی داریم و فقط به کمی زمان نیاز داریم که بتوانیم برنامه‌های خود را در تیم پیاده کنیم.

 

     فکر می‌کنید هواداران به شما زمان می‌دهند که نتایج بد گذشته را جبران کنید؟

من از آن‌ها می‌خواهم به پرسپولیس زمان بدهند نه من. من باشم یا نباشم اتفاق مهمی نیست. مهم این است که پرسپولیس بتواند به روزهای خوبش برگردد. مطمئن هستم طرفداران واقعی پرسپولیس شرایط را درک می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهم که پشت تیم باشند تا ما هم و با آرامش بتوانیم تیم را درست کنیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.