گلبهار- خبرنگار قدس: مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوي به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان چناران از برخی پروژه‌های مسکن مهر گلبهار با هدف ریشه‌یابی مشکلات و معضلات این پروژه‌ها بازدید کردند.

متقاضیان مسکن مهر تخلفها را گزارش کنند

در این بازدید که مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوي و مدیران بانک مسکن استان نیز حضور داشتند مسایل و مشکلات پروژه‌ها در محل واحدهای مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای رفع برخی مشکلات ارایه شد.

در حاشیه این مراسم مدیرکل دفتر فنی استانداری در گفت و گویی با خبرنگار ما با بیان اینکه با هدف رفع مشکلات پروژه‌های مسکن مهر هر هفته با حضور رؤسای ادارات خدماتی استان و شهرستان از پروژه‌های مسکن مهر بازدید می‌شود و مشکلات آنها صورتجلسه می‌شود، گفت: برای حل این مشکلات راهکارهای رفع آنها در محل ارایه و صورتجلسه می‌شود و باید در تاریخی که جهت رفع این مشکلات معین می‌گردد مشکلات پروژه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی رفع شود.

کوهی در خصوص رعایت مسایل فنی در این پروژه‌ها نیز گفت: تاکنون با 15 پیمانکار متخلف برخورد شده است و ازاین شمار گرید 5 پیمانکار باطل شده که دیگر در هیچ جایی از کشور نمی‌توانند پروژه عمرانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه این برخوردها با قوت بیشتری همچنان ادامه دارد، گفت: از متقاضیان مسکن مهر نیز می‌خواهیم مشکلات فنی را به دفتر فنی استانداری گزارش کنند تا ضمن رفع این مشکلات با متخلفان برخورد شود.

وی از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مسکن مهر خبر داد و گفت: تمام مسؤولان موظفند مشکلات و معضلات پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر را برطرف کنند تا مردم بتوانند هر چه سریعتر صاحب خانه شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پيراسته فر IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    0 0
    مردم رشت به کجا شکایت ببرند؟ کجاگزارش کنند؟