ایران در رقابت حساس با آلمان ، نمایش قابل قبولی نداشت . شکست سنگین ملی پوشان با اختلاف امتیاز زیاد شانس صعود ایران به مرحله بعد را به شدت کاهش داد.

شکست والیبالیست ها برابر آلمان/ایران نمایش قابل قبولی نداشت

به گزارش  خبرآنلاین ؛ شروع بازی ایران و آلمان در مسابقات جهانی والیبال متفاوت از آنی بود که همه ایرانی ها انتظارش را داشتند. بچه های تیم ملی خسته تر از همیشه ، توان بالایی نداشتند و در نمایشی نچندان تماشایی ، سه ست را خیلی سریع به حریف واگذار کردند. اختلاف امتیاز های تیم ملی در این شکست بقدری زیاد بود که حتی پیروزی 3 بر صفر تیم ملی برابر فرانسه هم شانس زیادی برای ایران ایجاد نمی کند. شاگردان کواچ که برای این بازی خولیو ولاسکو ، مربی سابق شان را در ورزشگاه می دیدند ، هارمونی همیشگی شان را نداشتند و شانس شان را برای رسیدن به سکو در این بازی ها کمرنگ تر از قبل دیدند.

ست اول

تیم ملی والیبال با همان ترکیب همیشگی مقابل آلمان قرار گرفت. با اینکه امتیاز اول را گرفت اما آلمانی ها در دفاع و توپ گیری بهتر از ایرانی ها بودند و خیلی زود تایم اوت اول را با امیتاز 8-5 گرفتند. بعداز آن با اینکه شاگردان کواچ به آب و اتش زدند اما نشد. باز هم آلمانی ها بهتر کار کردند تا جایی که با اختلاف 5 امتیاز یعنی امتیاز 16-11 تاریم اوت دوم را گرفتند. بعداز ان هم تنها چهار امتیاز نصیب ایران شد و در عوض آلمانها امتیاز روی امتیاز گذاشتند و ست اول را 25-15 تمام کردند. دراین  ست از 25 اسپک تنها 10 امیتاز، از 13 دفاع امتیاز نگرفت و 16 سرویس هم تنها یک امتیاز برای یاران داشت. در حالی که آلمان از 15 اسپک 9 امتیاز گرفت. از 16 دفاع 5 امتیاز و از 24 سرویس دو امتیاز مستقیم نصیبش شد. 

ست دوم

در ست دوم با  اوت شدن سرویس امتیاز اول را المانها به یاران تقدیم کردند. اما خیلی زود جبران شد. دو تیم پا به پای هم جلو رفتند تا اینکه آلمانها دوباره با امتیاز 8-6 تایم اوت اول را گرفت. بعداز تایم اوت میرزاجان پور امتیاز 7 و 8 را گرفت اما هنوز آلمانی ها دو امتیاز جلو بودند. دفاع سید امتیاز ایران را به 10 رساند تا برای لحظاتی دو تیم برابر 10-10 باشند و اعتماد به نفس به تیم برگردد.اما دوباره آلمانی ها با دفاع و امیتاز مستقیم سرویس خودشان را بالا کشیدند و در برابر ایرانی ها هر چه می زدند کمتر تبدیل به امیتاز می شد.آلمانی ها دوباره صاحب دومین تایم اوت را با حفظ اختلاف دو امتیاز گرفتند 16-14 . آلمانی ها به 17 رسیدند و عادل اختلاف را به یک رساند با گرفتن امیتاز 16.اما باز آلمانها موفق تر بودند. انها این ست را با نتیجه 25-21  تمام کردند .ایرانی ها از 49اسپک 19 امتیازگرفتند.و از 33 دفاع   صاحب 3 امتیاز  شدند و از 37 سرویس 1 امیتاز مستقیم گرفتند. درمقابل آلمان  از 41 اسپک 21 امتیاز داشتند ،از 35 دفاع 9 امیتاز گرفتند و بالاخره از 49 سرویس 3 امتیاز مستقیم گرفتند. 

ست سوم 

آلمانها که دو ست برده بودند به امید تمام کردن کار در این ست پا به زمین گذاشتند اما ایران اولین امتیاز را با دفاع روی تور گرفت. آلمانی ها هم کم نیاوردند. این بار جنگ روی دفاع را ایرانی ها بردند تا تایم اوت اول را با امیتاز 8-7 از آن خود کنند.بعداز ان هم ایران دو اختلاف امتیاز را تا 12-10 حفظ کرد اما کم کم آلمانی ها خودشان را رساندند.طوری که جلو افتادند وبا پوئن های سرویس گروزه تایم اوت دوم را 16-12 به نام خود زدند. سیاهپوشان آلمانی خیلی زود دوباره از ایران سفید پوش پیش افتادند با فاصله 7 امتیازی. 22-15.ایران خودش را به امیتاز 18 رساند اما آلمانها بودند که امیتاز 24 را هم گرفتند تا با پیروزی 3 امیتازی تنها یک امیتاز فاصله داشته باشدو خیلی زود هم امیتاز 25 را گرفت تا 3 با امیتاز 25-19 برنده باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.