قدس آنلاین– ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از 2 هزار و 820 نفر در مرکز مشاوره انتظامی استان و کلانتری ها خدمات مشاوره ای ارائه شده است.

ارائه خدمات مشاوره به بیش از 2 هزار نفر در کلانتری های ایلام

 

سردار علی دولتی با بیان اینکه 12 مددکار اجتماعی در کلانتری های ایلام فعالیت می کنند، اظهارداشت: با اجراي طرح مديريت کيفيت در کلانتري هاي استان تمامي کلانتري هاي شهر ايلام و ساير شهرستان ها هم اکنون از وجود مددکار اجتماعي بهره مند هستند.

وی با اشاره به اینکه 73 درصد از پرونده هاي ارجاعي به تعداد یک هزار و 562 مورد با مددکاران اجتماعي در کلانتري هاي استان به مصالحه انجامیده است، افزود: از ابتدای سال جاری بیش از 2 هزار و 820 پرونده به کلانتری های استان ارجاع داده شده که از این تعداد یک هزار و 58 مورد به رسيدگي مددکاران اجتماعي در کلانتري ها مربوط بوده و 252 مراجعه کننده نيز به مرکز مشاوره استان مراجعه کرده و اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام حوزه هاي مختلف حقوقي، خانوادگي، انتظامي، اعتياد، مشکلات دوران نوجواني، آسيب هاي اجتماعي و مشاوره تحصيلي را بیشترین ارجاعات بخش مشاوره انتظامی استان عنوان و تصریح کرد: تقويت کمي و کيفي مرکز مشاوره در مرکز استان و مددکاري کلانتريهاي سطح استان در دستور کار معاونت اجتماعي انتظامي استان قرار دارد.

سردار علی دولتی انجام مشاوره هاي فعال، حضور کارشناسان مرکز در مدارس و مساجد، تهيه و توزيع بسته هاي آموزشي و... را از ديگر اقدامات اين مرکز در 6 ماهه ابتداي سال جاري خواند و خاطرنشان ساخت: علاوه بر بررسی موارد فوق در مرکز مشاوره انتظامی استان و کلانتری ها، 30 مراجعه کننده نيز به نهادهاي حمايتي و خدماتي از جمله کميته امداد و بهزيستي معرفي شدند.

گفتني است مرکز آرامش فرماندهي انتظامي استان ايلام واقع در بلوار امام علي (ع) شهر ايلام با شماره تماس هاي 3334170 و 2182266 آماده ارائه خدمات مشاوره اي به صورت رايگان در زمينه هاي روانشناختي، خانوادگي، ازدواج، تحصيلي، حقوقي، انتظامي و ... به همشهريان عزيز مي باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.