قدس آنلاین: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: گفته استاندار بر بالا بودن نرخ بیکاری اصفهان از متوسط کشوری سبب شد که این امر بر مسئولان اصفهان حجت و تمام شود.

هشدار نهایی نرخ بالای بیکاری در اصفهان به مسؤولان داده شد!

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حمیدرضا فولادگر در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان که به منظور بررسی نوزدهمین سرفصل گزارش آمایش سرزمین یعنی بخش اقتصاد کلان برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته به طور مکرر در جلسات متعدد از آمار بالای نرخ بیکاری در اصفهان سخن گفتم اما هر باری که این موضوع اعلام شد مورد انتقاد سایر مسئولان قرار گرفتم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته موضوع بالا بودن نرخ بیکاری در استان اصفهان را در مجلس و در سطح دولت مطرح کردم، ادامه داد:به دلیلی اینکه اصفهان تولید ناخالص بالایی دارد و پروژه‌های ملی بسیاری در این استان به اجرا در می‌آید، بالا بودن نرخ بیکاری را در اصفهان یک امر غیرموجه خواندند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر ساله شاهد خروج تعدادی از سرمایه‌داران اصفهان از استان و سرمایه‌گذاری در دیگر استان‌ها هستیم، افزود از ۴ پروژه ملی که اخیرا افتتاح شده، دو مورد از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاران اصفهانی هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه تصمیم گیری کم لطفی های بسیاری به اصفهان شده است، تصریح کرد: به نسبت مالیات هایی که مردم اصفهان به دولت می دهد اعتباراتی که به این استان وارد می شود زیاد نیست و حتی مازاد مالیات به استان برگشت داده نمی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.