۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 235770

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با تکذیب حضور گروه‌های تکفیری در استان کردستان، گفت: مردم از وجود امنیت کامل در استان مطمئن باشند چرا که ما اجازه عرض اندام به مخلان امنیت مردم را نخواهیم داد.

شایعه حضور گروه‌های تکفیری در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران در سالن جلسات ستاد سپاه بیت‌المقدس، اظهار کرد: فضاسازی و شایعه‌پراکنی کار طبیعی رسانه‌های معاند نظام است.

به گفته فرمانده سپاه کردستان، فضاسازی رسانه‌ای و ایجاد رعب و وحشت در مناطقی کاربرد دارد که مردم از اعمال گروه‌های تکفیری تروریستی بترسند اما ملت ایران و مردم کردستان چون ترسی از آنها ندارند و امنیت پایدار در استان و کشور را لمس می‌کنند، اقدامات رعب‌برانگیز رسانه‌ای در کردستان و ایران کاربردی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های تکفیری به وسیله قدرت‌ها و در رأس آمریکا ایجاد شده‌اند تا با این وسیله بتوانند مانع از گرایش مردم به اسلام شوند، قدرت نظام را تضعیف کرده و روند اسلام‌هراسی در دنیا را تشدید کنند.

سردار رجبی اضافه کرد: مردم استان کردستان در عین حال که مسلمان هستند، پایبند به اعتقادات دینی و آموزه‌های اسلام هستند و از گروه‌های تکفیری نفرت دارند.

وی یادآوری کرد: نقطه‌ به نقطه استان کردستان از امنیت پایدار مردمی برخوردار است و ما به عنوان سربازان واقعی نظام و رهبری، با قاطعیت تمام با هر کسی که بخواهد امنیت کردستان را برهم زند برخورد می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در ادامه گفت: در حال حاضر بیش از 95 درصد نیروهای سپاه کردستان به لحاظ ساختاری نیروهای بومی استان هستند.

سردار رجبی افزود: از چهار سال گذشته روند استخدامی نیروهای خارج از استان در سپاه بیت‌المقدس قطع شده و در این مدت حدود سه هزار نفر از نیروهای بومی جغرافیای کردستان جذب شده‌اند.

وی این حرکت را در راستای فرمان راهبردی مقام معظم رهبری در خصوص برقراری امنیت پایدار مردمی دانست که مورد توجه سپاه کردستان قرار گرفته و روز به روز بر این روند افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه کردستان با یادآوری خاطرات رشادت‌های پیشمرگان کرد مسلمان در دوران اوایل انقلاب و دفاع مقدس، گفت: بسیاری از فرزندان پیشمرگان کرد مسلمان در بدنه سپاه بیت‌المقدس جذب شده‌اند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.