قدس آنلاین-شهرکرد:؛ورزش صبحگاهي، كليد شادابي شهروندان است.

ورزش صبحگاهي، كليد شادابي شهروندان است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،شهردار شهرکرد  صبح امروز جمعه ودر  جمع پیشکسوتان گروه ورزشی صبحگاهان پارک ملت این شهر گفت: ورزش صبحگاهي، كليد شادابي شهروندان است.

در اين مراسم پس از اجراي برنامه حرکات  ورزشي، نورالله غلامیان دهکردی ضمن ابراز خرسندی از حضور پیشکسوتان گرووه ورزشی صبحگاهان و  شهروندان در برنامه ورزش صبحگاهی پارک ملت شهرکرد گفت، گفت: يكي از اهداف مهم شهرداري در كنار انجام كارهاي عمراني، ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين شهروندان فهیم شهر شهرکرد است.

وی افزود: شهرداری شهرکرد در تلاش است تا در امر همگانی کردن ورزش شهروندی فعال شود چرا که سلامت جامعه در گرو سلامت  روحی و جسمی شهروندان است.

شهردار شهرکرد، ایجاد نشاط، پویایی جامعه، سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در گرو پرداختن به امر ورزش دانست و از مربیان و پیشکسوتان ورزش صبحگاهی خواست تا با خلاقیت و ابتكار عمل راهكارهای تازه‌ای در جهت جذب شهروندان به این امر مهم را ارائه دهند.

نورالله غلامیان دهکردی خواهان تحول و تلاش مربیان ورزش صبحگاهی برای تسری ورزش همگانی در همه نقاط و بوستانهای سطح شهر شد و تأکید کرد: در حال حاضر از همه فرصت‌ها برای گسترش ورزش استفاده نمی‌شود و باید از همه پتانسیل‌های ورزشی استفاده كرد، چرا که امروزه به علت تغییر سبک زندگی و ماشینی شدن، جامعه ما از سلامت و بهداشت جسمی و روانی دور می‌شود و این زنگ خطری است که حتما باید به آن توجه شود.

وی در ادامه با تشویق شهروندان به امر ورزش تأکید کرد: شهرداری شهرکرد برای استقبال بیشتر شهروندان از ورزش، سعی بر آن دارد تا همه امکانات و شرایط مطلوب را در این راستا فراهم سازد.

در حاشیه این مراسم، تعدادی از شهروندان که برای شرکت در این ورزش صبحگاهی شرکت کرده بودند مسائل و مشکلات خود را با شهردار شهرکرد در میان گذاشتند و همچنین به منظور مرتفع نمودن مشکلات، پیشنهاداتی نیز درخصوص برنامه ها و فعالیت های ورزشی در پارک های سطح شهر ارائه گردید.

همچنین در پایان این آئین که جمعی از  اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان شهرداری شهرکرد و شهروندان ورزشکار حضور داشتند ، هدایای  ورزشی توسط شهردار شهرکرد به پیشکسوتان و ورزشکاران صبحگاهی اهدا شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.