۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 235843

حسين فركي درحالي كه براي اولين بار روي نيمكت سپاهان نشست نتوانست با اين تيم به پيروزي دست يابد و دراولين بازي خانگي طعم تلخ توقف را چشيد....

بهانه فركي پس از اولين توقف با سپاهان

به گزارش قدس آنلاين، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار برابر صبا، اظهارکرد: باز هم یک مساوی یک بر یک برای سپاهان رقم خورد، با این تفاوت که قبلاً گل اول را می زدیم و بعد گل می خوردیم اما امروز اول گل خوردیم و بعد گل زدیم.

 

وی افزود: امروز بدون شک تیم برتر میدان بودیم و به همین خاطر از بازیکنانم تشکر کردم. بازیکنان من امروز همه کار با تیم حریف کردند اما متأسفانه نتوانستیم توپ ها را به گل تبدیل کنیم.

 

فرکی بیان کرد: در پانزده دقیقه اول متوجه شدیم که حریف یک بازی دفاعی را انجام می‌دهد و ما قبلاً این مساله را آنالیز کرده بودیم اما گل صبا به بازیکنان استرس وارد کرد و در نیمه خیلی تلاش کردند که گل را جبران کنیم اما جبران نشد و در نهایت به جای سه امتیاز یک امتیاز کسب کردیم. البته فکر می کنم داور هم در دو صحنه پنالتی اشتباه کرد و اگر نظر کارشناسان این باشد که پنالتی برای ما اعلام نشده است باز هم ما متضرر شدیم اما به هر حال به نظر داور احترام می گذارم و امیدوارم که در آینده دقت بیشتری کنند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: صبا کادر فنی بسیار خوبی دارد و فکر نمی کنم که این توصیه را به بازیکنان کرده باشد که وقت تلف کنند و این مساله به تفکر خود بازیکنان برمی‌گردد. همین موضوع باعث شد بازیکنان سپاهان عصبی شوند و به خاطر فشار زیادی که تحمل کردند در نهایت نتوانستیم به پیروزی برسیم. البته ان شالله این زمین خوردن های بازیکنان صبا به خاطر خستگی و مصدومیت بوده باشد و عمداً این کار را نکرده باشند.

 

وی ادامه داد: باید این بازی را فراموش کنیم و خود را آماده بازی با تراکتور کنیم تا در آینده از امتیازات استفاده ببریم. البته گاهی اوقات بدشانسی به ما رو می‌کند و فکر می کنم امروز هم بدشانس بودیم وگرنه زدن گل اول می‌توانست شرایط را به سود ما تغییر بدهد.

 

سرمربی سپاهان بیان کرد: جا دارد از تماشاگران تشکر کنم که تا آخرین لحظه تیم را حمایت کردند ولی بهترین حالت این است که ما در خانه سه امتیاز را بگیریم و در خارج از خانه هم به سه یا یک امتیاز دست پیدا کنیم اما این مساوی ها برای تیمی که مدعی قهرمانی است اتفاق خوبی نیست.

 

فرکی در مورد عدم نتیجه گیری تیمش در بازی های خانگی مقابل، فولاد، ذوب آهن، ملوان و صبا گفت: ما روی امتیازات بازی‌های خانگی حساب کرده ایم چون گرفتن امتیازات این بازی ها راحت تر است اما باید بیشتر دقت کنیم و در خارج از خانه جبران کنیم. چون در آنجا فشار روی تیم کمتر است.

 

فرکی در مورد غیبت محرم نویدکیا گفت: او بعد از بازی با پدیده در ران پایش گرفتگی عضله یجاد شده بود و بسیار سعی کرد این مساله برطرف شود اما نشد و ما هم به او استراحت دادیم تا در بازی های آینده او را در اختیار داشته باشیم.

 

وی در مورد عملکرد پریرا و اینکه او مهاجم گلزن سابق نیست تأکید کرد: پریرا دو سال است که صابونش به تن من خورده. بازیکن خلاقی است، گاهی اوقات توپ هایی را گل می کند که از هیچ کس برنمی آید و گاهی موقعیت هایی را از دست می دهد که باورکردنی نیست اما یکی از بازیکنان خوب ماست و اگر شرایط تیم تغییر کند کیفیت او بهتر خواهد شد.

 

فرکی در مورد استفاده از دفاع چهار نفره و اینکه باز هم سپاهان گل خورد گفت: ما در دفاع بهترین ها را داریم اما فشار بازی خانگی باعث شد دفاع ما یک لحظه غفلت کند و توپ صبا به گل تبدیل شود. این تیم قبلاً بیشتر با سه دفاع بازی کرده اما در ادامه این مشکل برطرف خواهد شد. ما راحت گل می‌خوریم ولی گل می‌زنیم اما فکر می کنم اگر دو بازی خانگی را پشت سر هم ببریم شرایط تغییر می‌کند و این اشتباهات کم می‌شود.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی کردن شجاع خلیل زاده در پست هافبک دفاعی گفت: او دو بازی در این پست بازی کرده و امروز هم خوب بود اما همان طور که قبلاً هم گفتم ما یک دفاع چپ کلاسیک کم داریم تا من حاج صفی را یک خط جلوتر ببرم و وضعیت هجومی تیم بهتر شود اما امیدوارم که شجاع در این پست هم بتواند نظرها را به سمت خودش جلب کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.