۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 235847

متاسفانه روابط پدر فوتبال ایران را در آورده است! مربیان این تیم با روابط سر کار می آیند و نتیجه‌اش هم همین می‌شود. از نظر من علیرضا منصوریان نتایج خوبی در برخی از تورنمنت‌ها با تیم امید گرفته بود، اما باز هم روابط باعث تغییر سرمربی تیم ملی امید شد.

بازیکنان سفارشی در تیم امید ایران!

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: متاسفانه روابط پدر فوتبال ایران را در آورده و کار را به جایی رسانده که اکنون در اینچئون فوتبال و اخلاق را با هم می‌بازیم.

منصور پورحیدری درباره فاجعه تاریخی تیم فوتبال امید در بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار کرد: واقعا اسف بار است که در کنار ویتنام و قرقیزستان و در شرایطی که دو تیم از یک گروه سه تیمی صعود می‌کنند ما باید منتظر نتیجه‌ ویتنام و قرقیزستان بمانیم و امیدوار باشیم قرقیزستان با اختلاف حداقل سه گل به حریفش ببازد! به وجود آمدن این شرایط حرفی که قبلا می زدیم و بر آن تاکید می‌کردیم را بیش از پیش ثابت می‌کند؛ آن هم حاکمیت روابط در فوتبال ایران است.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران تاکید کرد: متاسفانه روابط پدر فوتبال ایران را در آورده است! مربیان این تیم با روابط سر کار می آیند و نتیجه‌اش هم همین می‌شود. از نظر من علیرضا منصوریان نتایج خوبی در برخی از تورنمنت‌ها با تیم امید گرفته بود، اما باز هم روابط باعث تغییر سرمربی تیم ملی امید شد.

وی افزود: نمی‌دانم مسئولان نسبت به نتایج تیمی که اکثر بازیکنانش در لیگ برتر بازی می‌کنند و جزو نفرات اصلی تیم‌هایشان هستند چه پاسخی خواهند داشت؟ وقتی روابط حاکمیت دارد، نتیجه‌ بهتر از این نمی‌شود.

پورحیدری گفت: دخالت‌های بی جا در امور تیم یکی از دلایل تاثیرگذار است. اگر فدراسیون معتقد است مربی کاربلدی بالای سر تیم گذاشته، پس چرا در کارش دخالت می‌کند. مربی هم اگر قاطع باشد نباید اجازه دخالتی بدهد. روی یک سفارش مربی می‌آورند و روی سفارش دیگر بازیکن به تیم تزریق می‌کنند، چرا باید تیم ملی امید ترکیبش نسبت به اردوها و برنامه‌های تدارکاتی که قبلا داشته تغییر کند و این تغییر درست نزدیک مسابقات آسیایی باشد.

وی در پاسخ به این که اکنون باید چه کرد؟ به ایسنا، گفت: کاری نمی‌شود کرد. فوتبال ما باید از ریشه درست شود. من به یاد نمی آورم که تاکنون چنین نتایج ضعیفی گرفته باشیم و تیم ملی امید ما این طور آسیب دیده باشد. تازه ما چنین نتایج ضعیفی را در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی به دست آورده‌ایم؛ بازی‌هایی که ایران پر افتخارترین تیم آن است. متاسفانه فوتبال ایران برنامه‌ریزی ندارد و تصمیم‌هایی که برای فوتبال ملی گرفته می‌شود منطقی نیست. در اینچئون با ماجراهایی که یکی از اعضای کادر تیم به وجود آورد الان می‌توانیم بگویم هم فوتبال را باختیم و هم اخلاق را .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    3 0
    باعرض سلام خواستم در تکمیل صحبتهای جناب پورحیدری اضافه کنم نه تنهادر تیم امید این مسایل هست بلکه بدتر و شدیدتر در تیم نوجوانان دیده میشود . گذشته از بازکنان سغر سنی در تیم که بیداد میکنه افرادی که معلوم نیست کجای ورزش ایران جا دارند واز کجا اومدن که سرپرست و کادر فنی تیم ملی یک کشور رو اشغال میکنن یه برسی کوچیک متوجه خواهید شد که این افراد در اصل همان مافیای فوتبال هستند که منافع شخصی شون ارجع تر از منافع ملی هست و کشور ومملکتی که با خون شهدا واز خود گذشتگی جانبازان عزیزمون به اینجا رسیده هیچ جایی در افکارشون ندارد. باتشکر
  • قلی IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    3 0
    آقای پورحیدری کدام مسئله اخلاقی !؟ اون به تفاوت فرهنگی برمی گرده! وگرنه انگشت کردن نامحرم که جرم نیست، برادر!!
  • سمیه IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
    3 0
    خاک بر سر این فوتبال.