قدس آنلاین: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در وقت های تلف شده، بازی باخته مقابل ذوب آهن اصفهان را با پیروزی عوض کرد.

برد تراژدی شاگردان تارتار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد، عصر جمعه از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران برگزار شد.

مهدی تارتار سرمربی گسترش فولاد تبریز و یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن اصفهان هر دو سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارند و  زمانی در مقاطع مختلف دستیار علی دایی بودند.

گسترش فولاد در دقایق ابتدایی دیدار با گل جابر انصاری از ذوب آهن پیش افتاد اما ذوب آهن در دقیقه 51 توسط مهدی رجب زاده و سپس در دقیقه 61 توسط حسن زاده از تیم تبریزی پیش افتاد.

بازی با اعلام پنج دقیقه وقت اضافی پیگیری می شد و ذوب آهنی می رفتند تا دومین برد پیاپی خود را جشن بگیرند که جابر انصاری در دومین دقیقه از وقت های اضافی بازی را به تساوی دو دو کشاند اما این پایان کار نبود و مهرداد بایرامی بازیکن بومی گسترش فولاد تبریز در دقیقه 96 در حالی که یک دقیقه هم از وقت های اضافی سپری شده بود گل پیروزی بخش گسترش را به ثمر رساند تا اشک های مهدی تارتار سرمربی این تیم را درآورد.

این دومین برد شاگردان تارتار بود که هم اکنون با 10 امتیاز در رده 10 ام جدول رده بندی قرار دارند. تیم ذوب آهن اصفهان نیز با 7 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

گسترش فولاد هفته آینده به دیدار ملوان می رود و ذوب آهن با استقلال دیدار می کند.

انتهای پیام/

 


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.