۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
کد خبر: 235905
اخبار ويژه

افشاگری آسانژ علیه گوگل

ایسنا: جولیان آسانژ مؤسس سایت افشاگر ویکی‌لیکس اعلام کرد که موتور جست‌وجوگر گوگل در نحوه جمع‌آوری اطلاعات در خصوص کاربران مانند «مدل خصوصی شده آژانس امنیت ملی آمریکا» رفتار می‌کند.

 

 

احراز هویت شهید گمنام دانشگاه امیرکبیر

تسنیم: هویت یکی از شهدای گمنام مدفون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط آزمایش DNA شناسایی و مشخصات وی اعلام شد. شهید «رضا سلمانی کردآبادی» فرزند محمد، اعزامی از استان اصفهان در سال 87 همزمان با ایام ارتحال پیامبر اعظم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) به عنوان شهید گمنام در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

بیل‌گیتس خون خود را به حشرات داد!

پارسینه: بیل گیتس با اهدای خون خود برای مبارزه با بیماری‌های مرگبار مانند پولیو و مالاریا، اجازه داد تا در آزمایشگاهی در اندونزی یک سری پشه خون او را بمکند تا از رویکرد فیزیولوژیکی این پشه ها و خون درون بدن آنها، برای آزمایش استفاده شود.

 

 

شیوع وبا در تهران تکذیب شد

فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تاکنون هیچ‌گونه گزارشی از ابتلا به وبا و نفوذ فاضلاب به آب شهری در حوزه کاری دانشگاه علوم پزشکی تهران نداشته‌ایم.

 

 

افزایش 2 برابری مصرف  سیگار

فارس: وزیر بهداشت ‌در اولین نشست ستاد کشوری کنترل دخانیات در دولت یازدهم گفت: مصرف سیگار طی پنج سال گذشته دو برابر شده و وزارت بهداشت قربانی استعمال دخانیات است.  سید حسن هاشمی گفت: بیش از یک سوم سیگارهای مصرفی در کشور نیز قاچاق است.

 

 

ابولا، سیرالئون را تعطیل کرد

ایرنا: دولت سیرالئون اعلام کرد، 6 میلیون نفر جمعیت این کشور برای جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری کشنده ابولا باید طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه(هفته جاری) داخل خانه بمانند.

 

 

وضعیت زنان سوریدرخیابان‌های استانبول

العالم: عکس‌هایی که به تازگی از زنان سوری در خیابان های استانبول منتشر شده، بیانگر آن است که آوارگان سوری به دلیل وضعیت بد معیشتی و بی توجهی به آنان، مجبور هستند برای تأمین مخارج زندگی از مردم گدایی کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.