دلارام عظیمی: شاید یک روز رابطه پیپو اینتزاگی و مکس آلگری به شرایط قبلی بازگردد، ولی قطعاً این اتفاق امشب در سن سیرو رخ نخواهد داد.

 دوئل تمام نشدنی؛ ملاقات زودهنگام یووه و میلان

 

دشمنان قدیمی در میلان، امشب روی نیمکت میلان و یووه مهم ترین بازی این هفته لیگ ایتالیا را برگزار می‌کنند.

نبرد میلان و یووه بیش از هرچیزی، دوئل اینتزاگی و آلگری را تداعی می‌کند. این دو از وقتی که اینتزاگی همچنان در زمینهای فوتبال حضور داشت، رابطه دشواری با هم داشتند. سوپرپیپو همیشه گفته که آلگری دلیل اصلی بازنشستگی او بوده و فصل آخر فوتبال وی را به دلیل خط زدن نام او از فهرست چمپیونزلیگ خراب کرده است.

همین کینه توزی‌ها کافی بود تا دو سال پیش آلگری و اینتزاگی در جریان تمرین میلان دست به یقه شوند و اگر فیلیپو گالی آنها را جدا نمی کرد، معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد.

در زمان درگیری، اینتزاگی تیم جوانان را تمرین می‌داد و ظاهراً جواب سلام آلگری را خیلی سرد داده بود. آلگری هم که بشدت ازاین برخورد او عصبانی شده بود، به وی گفته بود که مرد نیست و جرأت نگاه کردن به او را ندارد. آلگری سپس گفته بود، که اینتزاگی زیاد با روزنامه نگاران حرف می‌زند و او را تهدید کرده بود. اینتزاگی هم گفته بود که کناره گیری اش از فوتبال تقصیر آلگری بوده و از نظر وی چنین فردی اصلاً وجود ندارد.

درعین حال او آلگری را به جدی نبودن متهم کرده بود. حتی دخالت باشگاه برای آرام کردن اوضاع و بیانیه مقابل دوربینهای تلویزیونی هم نتوانسته بود رابطه این دو را به حالت عادی بازگرداند. آلگری از میلان رفت و حالا روی نیمکت یوونتوس نشسته است. اینتزاگی هم در میلان مربی شده و خیلی دلش می‌خواهد با کسب نتایج خوب دراین تیم، کارنامه بهتری نسبت به دشمن دیرینه‌اش داشته باشد. دراینکه اینتزاگی و آلگری هرگز یکدیگر را تحمل نکرده‌اند، شکی نیست. آنها از خیلی جهات با هم تفاوت داشتند و دارند. اگر یک روز رابطه شاگرد و مربی بین آنها بوده، حالا نیمکت دو تیم مطرح فوتبال ایتالیا به آنها سپرده شده است. وقتی آلگری به میلان رفت، بزرگترین تیمی که تا قبل از روسونری تمرین داده بود، کالیاری بود. او در زندگی اش حتی یک بار در چمپیونزلیگ بازی نکرده و بین تیمهای دسته اول و دوم ایتالیا در حال رفت و آمد بوده است. ولی اینتزاگی همواره یکی از ستاره‌های چمپیونزلیگ و رکوردداران گلزنی دراین رقابتها بود. او در میلان همه کاره بود و برای همین برلوسکونی که هرگز آلگری را دوست نداشت، علاقه خاصی به وی دارد.

امشب در سن سیرو سوپرپیپو می‌خواهد درس خوبی به دشمن دیرینه اش بدهد. برای تحقق این هدف او امید زیادی به ژرمی منز مهاجم فرانسوی اش دارد که در بازی‌های اخیر روسونری خوش درخشیده است.

منز در مورد نبرد امشب با یووه می‌گوید:«انتظار دارم این بازی پرگل باشد. امیدوارم بتوانیم بازی پرگلی همچون دیدار هفته گذشته با پارما داشته باشیم. یووه تیم بزرگی دارد و مدافعان خوبی دراین تیم هستند. اگر برنده شویم، 9 امتیازی خواهیم شد و این چیزی است که هیچکس انتظارش را از تیم ما نداشت»  منز می‌خواهد دراین فصل بیش از 10 گل برای میلان به ثمررساند: برای اینکه در ایتالیا همه دوران حضور من در رم را به یاد دارند که بیشتر از چهار گل در فصل نمی زدم. می‌خواهم این تصویر را پاک کنم و بار دیگر به تیم ملی بازگردم. بازی کردن در جام ملتهای اروپای 2016 برای تیم ملی و در فرانسه خیلی برایم مهم است. او که پیشنهادهای زیادی از تیمهای دیگر ایتالیایی داشته انتخاب میلان را تصمیم درستی می‌داند.

 منز خودش را مدیون اینتزاگی می‌داند و می‌گوید:«من واقعاً از او ممنون هستم. اگرچه تا الان فقط دو بازی انجام داده ایم و هنوز بازی‌های بیشتری داریم. او علاقه زیادی به فوتبال دارد و تماشای او روی نیمکت زیباست. برای اینکه خیلی خودش را در جریان بازی حس می‌کند. اینتزاگی مربی جوانی است و انگیزه زیادی برای خوب نتیجه گرفتن دارد، بخصوص که احساس قبلی شدیدی هم به میلان دارد.»

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.