به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پس از بررسی های انجام شده ی داخلی در سونی، برنامه ی طرح شده برای گوشی های این کمپانی در سال نوی میلادی، شامل 2.15 میلیارد دلار بودجه می باشد.
این در حالی است که بودجه ی اختصاص داده شده ی قبلی به گوشی های هوشمند از طرف سونیريال 1.7 میلیارد دلار بوده است.
استراتژی سونی برای گوشی های هوشمند، تمرکز بر روی گوشی های مدل بالاتر است.
سونی در این استراتژی مناطق خاص جغرافیایی و حق بیمه ی اختصاصی را مد نظر قرار داده و قرار است بر تعداد مدل های در صف گوشی های خود بکاهد و در عین حال بر کیفیت آن ها بیافزاید.
مدیر عامل این شرکت همچنین خبر ناخوشایندی را برای سهامداران سونی مطرح کرده است و آن عدم پرداخت سود سهام در پایان سال جاری است.
با وجود تاثیرات مثبتی که گوشی های اکسپریا در ماه های اخیر بر بازار گوشی های هوشمند گذاشته اند، هنوز مشکل روابط ضعیف حمل و نقل بین چین و ایالات متحده ی آمریکا، سونی را نگران کرده است.
نظر شما