کشف سکه های باستانی در چرداول

قدس آنلاین ایلام:  فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در طی یک عملیات پلیسی 24 سکه باستانی در شهرستان چرداول کشف و ضبط گردید.

سردار علی دولتی با بیان اینکه به دنبال اطلاع پليس از فعاليت افرادي در امر نگهداري و قاچاق اشیاء عتيقه، موضوع در دستور کار پليس در شهرستان چرداول قرار گرفت، اظهارداشت: پس از چند روز کار اطلاعاتي سرانجام محل فعاليت اين افراد شناسايي و تحت نظر پليس قرار گرفت و متهمان که در صدد انتقال تعدادي از اشياء عتيقه بودند تحت مراقبت­هاي ويژه پليس قرار گرفته و سرانجام در يک عمليات موفق پليسي، دستگير شدند.

وی با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی اشیاء عتیقه در رابطه با این پرونده، افزود: در یک عمليات در محل ايست و بازرسي پل سيمره، تعداد 24 قطعه سکه با نقوش پادشاهان قديم کشف شد که در اين رابطه سه قاچاقچي آثار باستاني دستگير و با تشکيل پرونده تحويل محاکم قضائي شدند.

کشف یک کیلو گراس در چرداول

فرمانده انتظامي شهرستان چرداول گفت: بيش از يک کيلوگرم ماده مخدر از نوع گراس در شهرستان چرداول از توابع استان ایلام کشف و ضبط گردید.

سرهنگ بهروز علیمرادی با بیان اینکه خودروي حامل اين مقدار ماده مخدر توسط مأموران پليس مستقر در ايست و بازرسي پل سيمره توقيف گردید، اظهارداشت: متهمان مقدار يک کيلو و 100 گرم ماده مخدر گراس را در داخل کپسول سي­ان­جي خودرو جاسازي کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه اين مقدار مواد مخدر از استان­هاي جنوبي کشور به مقصد ايلام بارگيري شده بود و در ورود به استان ایلام کشف وضبط گردید، خاطرنشان ساخت: مأموران انتظامي شهرستان چرداول در نيمه دوم شهريور ماه سال جاری 20 خرده فروش مواد مخدر را دستگير و بيش از 6 کيلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.