۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 236020

قدس آنلاین: تیم استان اصفهان در مجموع تیمی مقام دوم مسابقات پرثوا کشور را به خود اختصاص داد.

اصفهان نایب قهرمان مسابقات پرثوا کشور شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در این مسابقات تیم مازندران با مجموع 38 امتیاز مقام اول و تیمهای اصفهان و فارس با 25 و 24 امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان با حضور دویست و 85 ورزشکار در قالب 14 تیم از 12 استان کشور به مدت دو روز ( پنج شنبه و جمعه )به میزبانی شهرستان مبارکه در ورزشگاه 22 بهمن این شهرستان برگزار شد.

در رده سنی نوجوانان تیم مازندران با 17 امتیاز مقام اول و تیم های فارس و سیستان و بلوچستان با 11 و 10 امتیاز مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی جوانان هم تیم های استان فارس ، کهکیلویه و بویر احمد و اصفهان به ترتیب با 13 ، 12 و 9 امتیاز مقام های اول تا سوم رده سنی جوانان را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان تیم مازندران با 21 امتیاز اول شد و تیم های اصفهان و تهران با 16 و هفت امتیاز مقام دوم و سوم رده سنی بزرگسالان را بدست آوردند.

در پایان برگزاری این دوره از مسابقات تیم استان مرکزی جام اخلاق را بدست آورد.

در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از استانهای اصفهان (الف و ب)، گلستان، سیستان وبلوچستان ،خراسان شمالی، کهکیلویه وبویراحمد، هرمزگان، فارس، مازندران، خوزستان، مرکزی و آذربایجان شرقی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز با هم به رقابت کردند .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    عاليه خيلي قشنگه اگه وقت كردين يه سري به منم برن (نظر يادت نره)