قدس آنلاین: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام گرفته اعتبارات لازم در خصوص احداث دیواره محافظ ورزشگاه قدس شهرضا اختصاص یافته است.

احداث دیواره محافظ ورزشگاه قدس شهرضا تامین اعتبار شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عوض حیدرپور با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت ورزشگاه قدس به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی شهرضا در طول ماه‌های گذشته از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان شهرستان بوده و بر اساس مکاتبات انجام گرفته با وزارت ورزش و جوانان اعتبار لازم برای احداث دیواره محافظ این مجموعه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس عملیات احداث دیواره محافظ زمین چمن مصنوعی ورزشگاه قدس در آینده اجرایی می‌شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احداث یک زورخانه جدید از مهم‌ترین مطالبات شهروندان در طول سال‌های گذشته بوده است، افزود: در همین زمینه با تهیه نقشه‌های لازم و مکان‌یابی مناسب، مراحل ابتدایی پروژه اجرا شده و انتظار می‌رود در سال جاری عملیات احداث زورخانه شهدای شهرضا با اختصاص اعتبارات مناسب محقق شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با  تشریح اهمیت اجرای پروژه‌های فاضلاب  شهری در شهرضا و دهاقان گفت: تأمین اعتبارات مناسب برای تکمیل پروژه‌های فاضلاب در سطح شهرستان‌های شهرضا و دهاقان از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در طول ماه‌های گذشته به شمار می‌رود که بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته در آینده نزدیک محقق می‌شود.

حیدرپور، تأمین امکانات زیرساختی در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی منطقه را از دیگر اولویت‌های مسئولان برشمرد و افزود: طی بازدیدهای متعددی که از سطح مراکز صنعتی و کشاورزی شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در طول چند ماه گذشته انجام گرفت نیازمندی‌های اساسی در خصوص گازرسانی، تأمین اعتبارات مناسب بانکی و ارائه امکانات خدماتی و رفاهی بررسی و با تعامل انجام گرفته با اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و شوراهای اسلامی شهری و روستایی زمینه حل بسیاری از این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صنعت دامپروری از مهم‌ترین ارکان توسعه کشور به شمار می‌رود، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ادارات جهاد کشاورزی شهرضا و دهاقان در طول چند ماه گذشته رسیدگی به نیازمندی‌های اساسی فعالان صنعت دامپروری بوده است که در همین راستا نسبت به احقاق حقوق این قشر از جامعه به منظور افزایش انگیزه برای تولید کافی اقدام شده است.

نماینده مردم شهرضا در خانه ملت در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: در زمینه قیمت‌گذاری محصولات دامی باید به شکلی عمل شود که ضمن رعایت حقوق مصرف کننده، منافع تولیدکنندگان نیز از بین نرود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.