قدس آنلاین یزد - زنگ آغاز سال تحصیلی در زندان مرکزی یزد توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان به صدا درآمد.

زنگ آغاز سال تحصیلی در زندان یزد به صدا درآمد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، زنگ آغاز سال تحصیلی در زندان مرکزی یزد در مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون و جمعی از آموزش‌‌یاران نهضت سوادآموزی در مجتمع امام علی(ع) زندان مرکزی به صدا درآمد.

در این مراسم که در حضور مسئولین ستادی زندان‏‏های استان و مددجویان ثبت‏‏ نام شده در مقاطع مختلف تحصیلی مدرسه زندان مرکزی برگزار شد، مدیر کل آموزش و پرورش استان از مددجویان فعال و نمونه این مرکز با اهداء لوح و جوایزی تقدیر کرد.

شیرزاد همچنین با تقدیر از آموزش‎‎یاران فعال نهضت سوادآموزی در زندان مرکزی، اظهار داشت : آموزشیاران نهضت سواد آموزی نقش مهمی در ریشه کن کردن بی‏‏سوادی در زندان‎‎ها دارند.

عباس صالحی مدیر زندان مرکزی یزد نیز ار این مراسم اظهار داشت : فضای آموزشی فراهم آمده در زندان مرکزی یزد یکی از اصلی‌‌ترین زمینه‎‎های اصلاح و تربیت مددجویان است چرا که بسیاری از جرایم از روی جهل به موضوع جرم، صورت می‎‎گیرد.

وی افزود: آموزش‎‎های نهضت سوادآموزی در زندان مرکزی یزد برای مددجویان بی‌سواد و کم‌‌سواد اجباری است و کلیه زندانیان بی‎‎سواد در این مرکز تحت آموزش‎‎های نهضت سوادآموزی قرار می‎‎گیرند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.