قدس آنلاین:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان از برگزاری 128 عنوان برنامه در رده های مختلف این ناحیه طی هفته دفاع مقدس سالجاری خبر داد.

اعلام برنامه های بسیج امام رضا(ع) اصفهان در هفته دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سرهنگ مرتضی عمومهدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از دو میلیون نفر از مردم کشورمان در قالب لشکرها و گردان های جنگی وارد جنگ سخت شدند و در این نبرد حضور داشتند ، افزود: لازم است یاد و خاطره 220 هزار شهید اکشور که به خاطر دفاع از میهن اسلامی و بازگرداندن آرامش و امنیت به کشورمان جان خود را فدا کردند ، همواره گرامی داشته شود.

وی اظهارداشت: دشمن در عرصه های مختلف سعی کرد ایران را از پای در آورد ؛ اوایل انقلاب با ترور شخصیت ها ، فرماندهان و نخبگان ، سپس در جنگ نابرابری که بیش از 40 کشور دنیا از صدام حمایت می کردند، در ادامه با ایجاد دو فتنه در سال های 78 و 88 و بعد با جنگ اقتصادی به وسیله تحریم ها و اکنون نیز با جنگ نرم خود با بکارگیری بیش از 3هزار آنتن شبکه های ماهواره ای ، اما به لطف خداوند در تمام این نقشه های شوم ایران سرافراز بود و تن به ذلت نداد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان تاکید کرد: دشمنان ما باید بدانند که اگر در زمان جنگ دو میلیون نفر از مردم عازم جبهه ها شدند و از کشور دفاع کردند ، اکنون بیش از 20 میلیون نفر رزمنده در سازمانهای بسیج چینش و سازماندهی شده اند و اجازه نمی دهند در جنگ نرم دشمن آسیبی به کشور وارد شود.

وی با اشاره به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب باید با فرهنگ و مفاهیم انقلاب اسلامی آشنا شوند، از جمله راهکارهای آشنایی نسل جوان با رشادت های مردان جنگ رااجرای برنامه "مهر ولایت" با محوریت سرکشی از خانواده شهدا و همچنین روایتگری توسط یادگاران 8 سال دفاع مقدس خواند.

عمومهدی در ادامه به برگزاری 128 عنوان برنامه در رده های مختلف این ناحیه طی هفته دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های این هفته در ناحیه امام رضا(ع) برگزاری نمایشگاه بزرگ مدرسه عشق با بیش از 45 غرفه در محل خیمه عاشقان ثارا... ، تجلیل از رده های برتر این ناحیه ، تجلیل از خانواده شهدا ، پخش کلیپ و سرودهای دفاع مقدس ، رونمایی از سایت بسیج ناحیه امام رضا ، اجرای برنامه کوهگشت و پیاده روی ، برپایی یادواره شهدای شاخص محل ، شرکت 2 گروهان بسیج ناحیه در رژه 31 شهریورماه ، افتتاح 3 مهد قرآنی ، برگزاری نشست های بصیرتی در پایگاههای بسیج و مدارس واعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس در طول سال می باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم اقدامات زیادی که برای حماسه آفرینان 8 سال دفاع مقدس انجام شده است اما معتقدم در مورد دفاع مقدس بسیار کم کار شده و ما مدیون شهدا و رزمندگان هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان تاکید کرد: ما باید از دوران دفاع مقدس برای همه نسل ها در قالب فیلم ، هنر ، جزوه و کتاب  برنامه داشته باشیم .

وی با اشاره به تالیف بیش از 22 کتاب در ناحیه امام رضا(ع) در رابطه با شهدای شاخص ، گفت: این اقدام ها در مقیاس با خوان شهدا به این معناست که هنوز برای شهدا کاری انجام نداده ایم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.