"سرگئی گورسلاوسکی"، معاون مدیر کل سازمان صادرات تسلیحات روسیه گفت: روسيه بالگردهای "ام ای 35" را تا پایان سال به برزيل تحويل خواهد داد

روسيه بالگردهای "ام ای 35" را تا پایان سال به برزيل تحويل خواهد داد
 
به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از ریانووستی، "سرگئی گورسلاوسکی"، معاون مدیر کل سازمان صادرات تسلیحات روسیه شنبه گفت مسکو بالگردهای  ام ای  -35  را که برزیل سفارش داده است تا پایان سال تحویل خواهد داد.
 
گورسلاوسکی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی دفاعی و هوافضای سال 2014 آفریقا گفت: ما درباره تاریخ تحویل آخرین محموله از بالگردهای آم ای -35 به برزیل به توافق رسیدیم . روسیه در چارچوب توافقنامه‌ای که سال 2008 به امضا رسید ، بالگردها را تا پایان سال تحویل خواهد داد.
 
روسیه و برزیل به رایزنی های خود در خصوص تحویل سامانه های دفاعی زمین به هوای روسی پانتیسر-اس یک ادامه دادند. علاوه بر این سازمان صادرات تسلیحات روسیه در پرتوریا گفتگوهای سه جانبه‌ای با برزیل و آفریقای جنوبی برگزار کرد. 
 
سه کشور قصد دارند با هم سلاحی متناسب با جنگنده‌های "جی ای اس -39 گریپن ان جی" برای نیروهای مسلح آفریقای جنوبی و برزیل تولید کنند.
 
به گفته دمیتری چوگایف معاون مدیر شرکت فناوری‌های پیشرفته روسیه، این کشور قصد دارد همچنین شبکه‌ای از مونتاژ بالگردهای روسی در برزیل ایجاد کند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.