۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: 236105
اخبار ويژه

 144حوری پاداش کشتن هر آمریکایی!

قدس آنلاین: یک خطیب داعشی در سودان در فتوایی جدید مدعی شد که در بهشت برای کشتن هر آمریکایی 144 حوری می‌دهند!

 

 

برخورد با اسراف کنندگان غذا در مالزي

واحد مرکزی خبر: نظیم یوهان رئیس انجمن مصرف کنندگان مسلمان مالزی گفت: رفتار دور ریز غذا و اسراف مقادیر بالای غذا در بین مردم مالزی باید اصلاح شود و با اسراف کنندگان برخورد جدی صورت گیرد.

 

 

دعوت نجفی و میرزاده به مجلس

مهر: قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور میرزاده و نجفی در این کمیسیون طی هفته جاری خبر داد و گفت: دلیل حضور این افراد در کمیسیون افزایش شهریه دانشگاه آزاد و پیام نور است.

 

 

ساخت «خلافت1» توسط داعش!

قدس آنلاین: گروه تروریستی داعش اعلام کرد که مهندسان فعال در صنعت موشکی اش موفق به ساخت و پرتاب موفقیت آمیز یک فروند موشک به نام «خلافت1» شدند.

 

 

پایان محکومیت جزایری

ایرنا: سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع شهرام جزایری از پایان محکومیت حبس موکلش در روز ۱۷ مهر ماه خبر داد وگفت: به جرأت می توانم بگویم، شهرام جزایری تنها محکوم مالی به شمار می رود که به طور کامل رد مال کرده است.

 

 

واردات توتون های آلوده به کشور

ایسنا: عباس قائد رحمت عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از واردات توتونهای آلوده به مواد شیمیایی به کشور خبرداد.

 

 

ادعای نیویورک تایمز

جهان: روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که آمریکا در نظر دارد تا طرحی را ارایه کند که بر اساس آن اتصالات میان سانتریفیوژ های ایران برداشته شده، اما تعداد سانتریفیوژها ثابت می ماند.

 

 

واکنش قالیباف به قطع 150درخت

مهر: محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مورد قطع ۱۵۰ درخت در جنت آباد گفت: مجری این عملیات با حکم قضایی این کار را انجام داده و عجولانه و شبانه نسبت به قطع درختان اقدام کرده است که قطعاً در شورای شهر و شهرداری به صورت حساس این مسأله پیگیری می‌شود.

 

 

حاج قاسم دیرتر می‌رسید...

رسا: علیرضا زاکانی نماینده تهران در مجلس با اشاره به تأثیر ایران در تحولات منطقه گفت: اگر حاج قاسم سلیمانی چند ساعت دیرتر به بغداد می‌رسید، بغداد سقوط می‌کرد، همانطور که اگر الگو و اراده ایران نبود، سوریه سقوط می‌کرد.

 

 

تاکنون اقدام شایسته‌ای انجام نشده

ایسنا: حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی مدیر کل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: پس از گذشت چندین سال از انقلاب، هر روز جای خالی یک نهاد مستقل برای حل کردن مشکل ازدواج جوانان حس می‌شود ولی تاکنون اقدام درخور و شایسته‌ای که بتواند چاره‌ای اساسی برای حل این مشکل باشد انجام نشده است.

 

 

اعلام زمان محاکمه ضارب شهید خلیلی

قدس آنلاین: دومین جلسه محاکمه ضارب شهید علی خلیلی دوشنبه(فردا) در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران برگزار می شود.

 

 

رابطه لنت ترمز و سرطان

فرارو: دکتر بهزاد رحمانی رئیس هیأت مدیره انجمن علمی جراحان عمومی ایران گفت: گفتن آمار سرطان در کشور، سیاه نمایی نیست بلکه واقع نمایی است. به گفته وی، آلودگی آزبست در لنت ترمزهای غیر استاندارد، یکی از دلایل افزایش موارد ابتلا به سرطان است.

 

 

وزارت جهاد کشاورزی مقصر کم آبی است

باشگاه خبرنگاران: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از سد لار گفت: بی‌آبی کشور تقصیر وزارت جهاد است، چرا که 90 درصد آب در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

 

انتقاد از واگذاری معادن چند میلیاردی

باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس در مورد موضوع سوال خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: متاسفانه برخی از معادن کشور که ارزش چند میلیاردی دارند به افراد ذی نفوذ واگذار شده است و این واگذاری‌ها به این افراد بدون تشریفات قانونی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.