جواد حسینی : علی پروین در تازه ترین اظهارنظر خود پیش بینی کرده حمید درخشان نمی‌تواند با پرسپولیس موفق شود چون پرسپولیس بد بسته شده است اما حمید درخشان این گفته را قبول ندارد؛ ...

چهار بازیکن جدید در راه پرسپولیس

 سرمربی جدید سرخ‌پوشان پایتخت معتقد است اگر با این وضعیت بتواند تا نیم فصل شرایط موجود را حفظ کند و حداکثر امتیازهای پیش رو را به دست آورد در نیم فصل دوم می‌تواند شرایط ایده آلی را برای پرسپولیس به وجود آورد.

این که در تفکرات درخشان چه می‌گذرد و نقشه او برای کسب موفقیت با این پرسپولیس چیست؟ برای کسی روشن نیست اما نزدیکان سرمربی پرسپولیس اعلام کردند او بنا دارد در مدت باقیمانده تا تعطیلات نیم فصل بازیکنان مورد نظر خود را از بیرون باشگاه انتخاب کند تا با اضافه شدن آنها به جمع بازیکنان پرسپولیس پست های ضعیف این تیم با ورود این بازیکنان تقویت شود.

 

در حال حاضر پرسپولیسی‌ها به صورت چراغ خاموش فعالیت خود را برای جذب نفرات جدید انجام می‌دهند اما گفته می‌شود خروج چهار بازیکن از فهرست بازیکنان فعلی تیم فوتبال پرسپولیس قطعی شده و به زودی این خبر رسانه‌ای خواهد شد، باشگاه پرسپولیس به این دلیل تاکنون از رسانه‌ای کردن این اتفاق خودداری کرده چون منتظر است استعلام سازمان نظام وظیفه و فدراسیون فوتبال است.

حسین ماهینی، محمدرضا خانزاده، رضا نوروزی و مهرداد پولادی چهار بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هستند که نام آنها به زودی از فهرست این باشگاه خارج خواهد شد.نکته جالب توجه این است که پرسپولیس بابت حذف این چهار بازیکن هیچ غرامتی پرداخت نخواهد کرد چون با استناد به قوانین جدید فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس برای حفظ منافع خود اجازه اخراج این چهار نفر از فهرست بازیکنان خود را دارد در صورتی که تا فصل قبل اگر چنین اقدامی روی می داد باشگاه پرسپولیس می بایست رقم قرارداد این چهار بازیکن را به صورت کامل پرداخت می کرد اما حالا چنین داستانی وجود ندارد.

 

مصدومیت بلای جان نوروزی شد

نخستین فردی که نامش برای خروج از باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ ارسال شده رضا نوروزی است،مهاجم پرسپولیس که با مصدومیت ناگهانی رو به رو شد به دلیل این که مدت زمان دوری اش از تمرینات از سه ماه تجاوز می کند بدون اینکه غرامتی از باشگاه دریافت کند شاهد کنار گذاشتنش از سوی باشگاه پرسپولیس خواهد بود. هرچند نوروزی تصور نمی‌کرد آئین نامه جدید نقل و انتقالات چنین اختیاری را به باشگاه پرسپولیس بدهد اما پس از پیگیری و استعلام از سازمان لیگ مشخص شود نوروزی نمی تواند حقوق خود را مطالبه کند چون به نوعی به باشگاه پرسپولیس خسارت وارد کرده است. بر همین اساس پرسپولیس می تواند بدون دردسر نام او را از فهرست خارج و بازیکن جدید را از نیم فصل جایگزین وی کند.

 

محرومیت گلوبال قرارداد خانزاده را فسخ می کند

هرچند هنوز پاسخ استعلام فدراسیون فوتبال درباره سرنوشت خانزاده مشخص نشده است اما پیش بینی کارشناسان و مسؤولان فدراسیون فوتبال از این قرار است که خانزاده به دلیل رفتار غیر ورزشی در بازی های آسیایی کره جنوبی با محرومیت گلوبال(بین‌المللی) رو به رو خواهد شد که در صورت صدور این رأی باشگاه پرسپولیس می تواند به صورت یک طرفه قراردادش با این بازیکن را فسخ کند و در نیم فصل بازیکن جدیدی را به عنوان جانشین وی در اختیار بگیرد. نکته جالب توجه اینجاست که باشگاه پرسپولیس می تواند از خانزاده غرامت هم دریافت کند که احتمالا این کار انجام نخواهد شد.

 

مشکل سربازی ماهینی و فسخ قرارداد

وضعیت حسین ماهینی هم در پرده ابهام قرار دارد اما گفته می شود وی نیز به دلیل مشکل کارت پایان خدمت اجازه همراهی پرسپولیس را ندارد؛ به همین دلیل احتمالا ماهینی سومین بازیکن باشگاه است که نامش از فهرست بازیکنان پرسپولیس خارج خواهد شد. حمید درخشان در اندیشه انتخاب جایگزین وی نیز هست و در نشست های خصوصی خود گفته است او هم در پرسپولیس باقی نخواهد ماند و به زودی از جمع سرخ ها به دلیل مشکل خدمتی اش خارج خواهد شد.

 

پولادی بازیکن آزاد با مشکل سربازی!

فدراسیون فوتبال نام مهرداد پولادی را به عنوان بازیکن آزاد معرفی کرده است اما به احتمال 99 درصد این بازیکن قادر به بازی برای هیچ یک از تیم های داخلی نیست چون گفته می شود او هم مشکل کارت پایان خدمت دارد از این رو جای وی هم در فهرست بازیکنان پرسپولیس خالی خواهد شد. پرسپولیسی‌ها که تصور می کردند پولادی بازیکن این تیم خواهد ماند ابتدای فصل نام وی را به عنوان بازیکن خود به سازمان لیگ ارسال کردند اما حالا با خروج او یک جای خالی دیگر در فهرست پرسپولیس به وجود آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • lمحمد IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    0 1
    اگر خانزادده در ايران اين عمل را انجام مي داد حتما" سران پرسپوليس با لابي او را مي بخشيدند مانند صادقيان.