معاون اول قوه قضائیه در نامه ای به وزیر ارتباطات اعلام کرد:در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله آملی ظرف مدت حداکثر یک ماه باید نسبت به فراهم آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز برای مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ، وایبر و تانگو اقدام عاجل صورت پذیرد. در غیر این صورت قوه قضائیه در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به مسدودسازی شبکه های اجتماعی دارای محتوای مجرمانه اقدام مقتضی را به عمل خواهد آورد.

ضرب ​الاجل قوه قضائیه درباره فعالیت واتس آپ، وایبر و تانگو

به گزارش خبرگزاری میزان، متن کامل نامه حجت الاسلام محسنی اژه ای به وزیر ارتباطات بدین شرح است:

جناب آقای دکتر واعظی
وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات


سلام علیکم
نظر به انتشار گسترده محتوای مجرمانه و ارتکا به انواع جرائم علیه عفت و اخلاق اسلامی و امنیت عمومی و ... بالاخص انتشار وسیع مطالبی موهن علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در هفته های اخیر از طریق برخی شبکه های اجتماعی نظیر واتس آپ، وایبر و تانگو که بعضا توسط دولت های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مدیریت فنی و محتوایی می شود و با عنابت به این که علی رغم استمهال سه ماهه جنابعالی و همکاران محترم مبنی بر اعلام آمادگی در خصوص فراهم آوری امکان مسدود سازی و پالایش هوشمند محتوای مجرمانه در شبکه های موصوف و ارائه شبکه های اجتماعی داخلی هم سطح با شبکه های مذکور، مع الاسف تا کنون اقدام موثری به عمل نیامده است.لذا در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله آملی ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فراهم آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه های یاد شده اقدام عاجل صورت پذیرد. در غیر این صورت قوه قضائیه در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به مسدودسازی شبکه های اجتماعی دارای محتوای مجرمانه اقدام مقتضی به عمل آورده و با متخلفین از دستورات قضایی در هر رده ای طبق قانون برخورد خواهد نمود.

غلامحسین محسنی اژه ای
معاون اول قوه قضائیه

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلال ادین IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    5 0
    حاجی خارجی ها چطور این فناوریها را تحمل میکنند یک جای کار لنگه یا مردم اونا فرق میکنند یا پرتغال فروش مشکل داره
  • علی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    0 5
    من یک خواهش از سردبیر ورزشی شما دارم به سایت فدراسیون جهانی وود بال مراجعه کند و ببیند ایا چوب وود بال تبلیغ شیشه شراب است یا نه در زمان دولت قبل جلو این ورزش را در ایران گرفتند ولی در دولت تدبیر و امید این ورزش را گسترش داده اند و جالبتر این که رییس فدراسیون گلف ایران نایب رییس کنفدراسیون اسیایی وودبال شده یعنی ما برای شراب در ایران تبلیغ می کنیم