قدس آنلاین-شهرکرد،الحمدالله همکاری سپاه با دولت و مردم یاری  و مردم داری جزء مشی سپاه است و سپاه خودش را هیچگاه از مردم جدا نمی دانسته و جدا هم نمی کند. سپاه متن حرکت مردم است.

سپاه سخاوتمندانه در خدمت دولت های مختلف بوده و هست

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به خدمات سپاه به مردم در اقصی نقاط کشور، گفت: سپاه سخاوتمندانه در خدمت دولت های مختلف بعد از انقلاب بوده و هست.

سردار رضا محمدسلیمانی در نشست خبری به مناسبت اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس، از اجرای 561 ویژه برنامه در دو بعد درون سازمانی و برون سازمانی خبر داد و گفت: این برنامه ها با رویکرد جوان گرایی برای مخاطبین عام به ویژه مردم ولایتمدار استان و به ویژه جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شود.

سردار محمد سلیمانی با اشاره به اقدامات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در زمینه اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: از سال قبل، این سپاه اقدام به شناسایی وسیع عرصه های مختلف کرده و 14 میلیارد تومان وام خوداشتغالی نیز برای تولید ورمی کپوست، پرورش ماهی و قارچ، ایجاد گلخانه، پرورش شترمرغ و ... به متقاضیان اعطا کرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری دوره های آموزشی و آگاهسازی مردم در زمینه اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: امسال نیز این برنامه ها تقویت شده و کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی با ریاست استاندار و دبیری سپاه استان، تشکیل شده که یک جلسه نیز داشته است.

سردار محمدسلیمانی، به بازدید استاندار از چند طرح اجراشده خبر داد و گفت: حلقه های صالحین و بسیجیان در رابطه با اقتصاد مقاومتی توجیه شده اند و ایجاد شغل های مولد بومی محلی سرلوحه کار می باشد.

وی، شعار هرخانه یک کارخانه را در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی هر خانه یک کارخانه که طی این روند باید همه متکی به توانمندی های بومی باشند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در زمینه نظر سپاه درباره دولت تصریح کرد: الحمدالله همکاری سپاه با دولت و مردم یاری  و مردم داری جزء مشی سپاه است و سپاه خودش را هیچگاه از مردم جدا نمی دانسته و جدا هم نمی کند. سپاه متن حرکت مردم است.

سردار محمدسلیمانی، افزود: سپاه، چه در دولت قبل و چه در دولت جدید، اعلام آمادگی کرده تا در جاهایی که دولت نیاز دارد کمک کند.

وی، افزود: سپاه آمادگی دارد تا سخاوتمندانه، جایی که دولت می خودهد در خدمت دولت باشد و سردار جعفری، فرمانده کل سپاه نیز، بارها اعلام کرده اند که هرجای دولت کمک بخوهد،آماده همکاری است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: سپاه استان چهارمحال و بختیاری نیز، بطور مثال  32 خانه بهداشت ، بیش از 40 ورزشگاه از بازفت گرفته تا دورک اناری در اقصی  نقاط استان ساخته و بسیج سازندگی،  اردوهای جهادی و طرح هجرت با هماهنگی نهاد های استان در حال خدمت رسانی به اهالی منطقه و نقاط کمتر برخوردار و محروم می باشند.

وی، از فعالیت 45 گروه جهادی در سال جاری خبر داد و گفت:  ما هیچ مضایقه ای نمی کنیم و  خود را از مردم جدا نمی دانیم،  در بسیار از حوزه های انتخاباتی استان، تأمین امنیت را سپاه عهده دار شد و به کمک نیروی انتظامی شتافت و هم اکنون نیز پایگاه های بسیج ما به نیروی انتظامی در تأمین امنیت شهرها و روستا کمک می کنند و ما خدمت به مردم ذر زمینه های مختلف را وظیفه خود میدانیم .

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.