قدس آنلاین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان گفت: بیش از یک‌هزار برنامه رزمی، فرهنگی، هنری و بازگویی خاطرات رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس توسط این ناحیه در اصفهان برگزار می شود.

بیش از 1000 برنامه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سرهنگ علی مقواساز امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) پرداخت و برگزاری رزمایش گردان های عاشورا و الزهرا ، برپایی یادواره شهدای شهرستانی ، اجرای بیش از 30 یادواره شهدا و محلات ، برپایی بیش از 40 نمایشگاه فرهنگی در مساجد و محلات ، همایش پیاده روی خانوادگی ، افتتاح طرح جوانه های صالحین ، بهره برداری از 8 پایگاه بسیج ، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس ، برگزاری جشنواره "رسم خوبان" و تجلیل از برترین های طرح نشاط وتعالی را از جمله این برنامه ها خواند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس ، اظهارداشت: سالروز دفاع مقدس حقیقتا یادآور دلیرمردی‌ها و رشادت‌های شهیدانی است که با جان‌فشانی و ایثار و از خود گذشتگی خود راه اسلام و انقلاب را باز نگه داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان تصریح کرد: دفاع مقدس یک فرصت بزرگ در نظام جمهوری اسلامی ایران است که می‌توان از آن بهره‌هایی همچون انتقال فرهنگ مقدس شهادت و جهاد به نسل جوان، تقدیر و تعظیم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و بازخوانی اندیشه‌ها و دروس دفاع مقدس را برد.

وی شعار امسال هفته دفاع مقدس را «ایستادگی و استقامت دیروز، عزت امروز و تعالی فردا» اعلام کرد و گفت: مهم‌ترین رسالت ما در این هفته بدون شک تکریم فرهنگ شهادت، جهاد، روحیه شهادت‌طلبی همراه با ایثارگری و استقامت در برابر بیگانگان است.

مقواساز در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان، یادآور شد:  اجرای یادواره شهدای شهرستانی در محل کوه صفه اصفهان در روز جمعه این هفته از ساعت 7 صبح، اجرای نمایشگاه های متمرکز ناحیه در باغ فدک (بازسازی عملیات خیبر) ، دیدار با نزدیک یک هزار خانواده شهدا و ایثارگر، ، اجرای کوهگشت بسیجیان در محل کوه صفه اصفهان از دیگر برنامه های بسیج ناحیه امام صادق (ع) در هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه دو گروهان نمونه بسیج به رزمایشی که در تاریخ 31 شهریورماه توسط ارتش اجرا می شود اعزام می شوند از افتتاح بیش از 50 نقطه اتصال پایگاه های بسیج به شبکه داخلی شباب (اینترانت بسیج) در طول این هفته خبر داد.

در ادامه این نشست بهرام محمدی مسئول فرهنگی ناحیه بسیج امام صادق (ع) نیز اظهار داشت: شیوه نامه اجرایی برنامه های هفته دفاع مقدس به تمام پایگاه های بسیج فرستاده شده که شامل 27 برنامه است.

طرح های اقتصاد مقاومتی برای 459نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرد

در این نشست خبری مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان نیز در سخنانی گفت: امسال در بحث اقتصاد مقاومتی 828 میلیون تومان و برای خوداشتغالی 850 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده و در طرح های اقتصاد مقاومتی برای 124 نفر به صورت مستقیم و 335 به شکل غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مجید فاضلی ابراز داشت: تاکنون 104 طرح در زمینه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج خواهران و برادران انجام شده و تسهیلاتی توسط بانک مهر اقتصاد به بسیجیان متقاضی پرداخت شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالهی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    باسلام خداقوت کسانی که اینگونه حرف می زنند به تاریخ توجهی ندارند البته باید گفت که به دلیل روشنفکری بیمار، تاریخ را به عنوان یک علم نمی دانند درحالی که در شعب ابی طالب پیامبر این خط فکری یعتی اقتصاد مقاومتی را اجرا کردند.با آرزوی سربلندی برای همه خدمتگزاران به اسلام وانقلاب