قدس آنلاین– ایلام: استاندار ایلام گفت: خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه باید به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

خدمت به محرومان باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

محمدرضا مروارید در نشست نقش روابط عمومی ها در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، با بیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران روابط عمومی، نقش مهمی در تشویق مردم به مشارکت عمومی به منظور ارائه خدمات به محرومان دارند، اظهارداشت: در آستانه بازگشایی مدارس و برگزاری مراسم جشن شکوفه ها همزمان با سراسر کشور در استان، حضور دستگاه های اجرایی در کمک به بخش محروم جامعه باید چشم گیر باشد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن عاطفه ها  در 16 مهر، افزود: آحاد مردم استان و نهادهای  مختلف بایستی همچون سال های گذشته در این زمینه مشارکت گسترده ای داشته باشند.

استاندار ایلام کمیته امداد را از نهادهای مهم و تاثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان ساخت: این نهاد با هدف حمایت از نیازمندان و رفع مشکلات آنها تاسیس و راه اندازی شده و از مراکزی است که بعد از انقلاب اسلامی به دستور امام  راحل (ره) تاسیس و تاکنون منشا خدمات فراوانی بوده است.

محمدرضا مروارید با اشاره به توزیع کمک های مردمی در جشن عاطفه در بین دانش آموزان نیازمند، یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف در راستای کمک به محرومان جامعه انجام داده و توانسته است در این زمینه موفقیت های بسیاری زیادی داشته باشد.

گفتنی است، این نشست در آستانه بازگشایی مدارس و برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در سراسر کشور، در راستای جمع آوری کمک های مردمی و برنامه ریزی در این خصوص برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.