۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: 236290

اسامی فیلم های منتخب شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف دهمین دوره جشنواره فیلم زوریخ اعلام شد و در این میان فیلم «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی در بخش رقابتی این جشنواره حضور دارد.

تنها نماینده ایران در جشنواره زوریخ

قدس انلاین : دهمین دوره جشنواره زوریخ که از 25 سپتامبر تا 5 اکتبر برگزار می شود 145 فیلم بلند از 29 کشور را اکران خواهد کرد در صورتی که سال گذشته 122 فیلم بلند در این جشنواره برای مخاطبان به نمایش درآمد .

فیلم افتتاحیه امسال فیلم «زندگینامه جیمز براون» است که 25 سپتامبر(3 مهر) سال جاری اکران می شود و نام فیلم اختتامیه هنوز اعلام نشده است.

بخش رقابتی فستیوال زوریخ امسال شامل چهارده عنوان فیلم است که بعضی از آن ها توانسته اند مورد توجه فستیوال های قبلی قرار بگیرند و منتقدان نظر مثبتی به برخی از این فیلم ها داشتند. در میان فیلم های این بخش نام فیلم « ملبورن » ساخته نیما جاویدی که در جشنواره ونیز نیز به نمایش در آمد به چشم می خورد .

فیلم سینمایی «ملبورن» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی اولین فیلم سینمایی بلند وی است که مضمونی اجتماعی دارد و به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته شده است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون مانی حقیقی، پیمان معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی، الهام کردا، ویدا جوان، پرستو مقدم حضور دارند و علی سرابی نیز به عنوان بازیگردان در این پروژه حضور داشته است.

گفتنی است این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو حضور داشت .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.