قدس آنلاین: فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: نبود امنيت و استقلال کامل در کشورهاي همسايه ، نشانگر اين حقيقت است که اين امنيت پايدار به برکت وجود رهبري و پيروي از ولايت مي باشد.

قدر امنيت و استقلال كامل كشور مان را بدانيم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، سردار حسنخانی، فرمانده انتظامي استان آذربايجان شرقی، در جلسه ايثار دفاع مقدس،  نسبت به تعميق باورهاي ديني در راستاي پرورش نيروي مکتبي توصيه و از اقدامات روابط عمومي عقيدتي سياسي در توجه به برنامه هاي معنوي قدرداني كرد.

وي با ذکر نمونه هايي از سيره عملي رزمندگان 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس از امام و مقتداي خويش تاثیر گرفته بودند که در خطرپذيري روح ايثارگری داشته و گوي سبقت را از همديگر مي ربودند.

اين مقام انتظامي با تشريح وضعيت امنيتي کشور در بعد از انقلاب و فراز و نشيب هاي دفاع مقدس و بعد از آن خاطرنشان کرد: مديريت کشور در دوران دفاع و رسالت بعد از آن در حد اعلی است، نبود امنيت و استقلال کامل در کشورهاي همسايه ما نشانگر اين حقيقت است که همگي به برکت وجود رهبري و پيروي از ولايت است.

وی با بیان اینکه تکليف امروز در تبعيت از ولايت فقيه است، افزود: توفيقات ما در جنگ وابسته به عامل رهبري و اعتقاد رزمندگان و اعتقاد به شهادت و شهادت طلبي نيروها بود.

حسنخانی ادامه داد: دومين تکليف ما در عصر امروز کار جهادی است، با کار معمولي مملکت اداره نمي شود يعني کار و نيت خالصانه لازم است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.