قدس آنلاین: فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي با صدور پيامي فرا رسيدن هفته دفاع مقدس را تبريک گفت.

دفاع مقدس، نام‏ آشناترين واژه در قاموس حماسه‏ هاي عزت آفرين ايران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، در اين پيام آمده است: دفاع مقدس، نام‏ آشناترين واژه در قاموس حماسه‏ هاي عزت آفرين ايران است که خاطرات دلاوري‏هاي آن دوران، در تاريخ شکوهمند اين سرزمين بزرگ به يادگار مانده وخواهد ماند.

هفته دفاع مقدس همچون نگيني تا هميشه زمان، در تقويم حماسه و پايداري ملت غيور ايران مي‌درخشد، تاريخ 8 ساله دفاع مقدس که معطر به نام و ياد حضرت امام راحل رضوان الله تعالي عليه مي باشد،يادآور تحقق نويد قدسي قرآن کريم " که الذين جاهدو فينا لنهدينهم سبلنا " است.

هشت سال دفاع جانانه و مقدس که ملهم از مکتب فکري حضرت امام حسين (ع) است حقيقت پيروزي خون بر شمشير را بار ديگر به منصه ظهور و ثبوت رساند.

حديث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلوميت ملتى كه قله‌هاى سربلند ايثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از كيان مكتب، انقلاب و ميهن اسلامى خويش در نورديده است، حكايت ماندگار دلاورى شهيدان و شاهدانى است كه با خون و جانشان سطر سطر تاريخ اين مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

دفاع مقدس احيا کننده خودباوري مردمي بود که بار ديگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگي را گسستند و با تلاش و همت حركت قطار پيشرفت و توسعه ايران اسلامي را بواسطه نهضت توليد علم شدت بخشيدند و قله هاي رفيع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.

فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي  فرا رسيدن هفته دفاع مقدس که نمادي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران است را به محضر فرماندهي معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌اي «مدظله العالي» ، ايثارگران عزيز ،خانواده معظم شهداء ،رزمندگان ،جانبازان سربلند و جان برکف ،آزادگان سرافراز و همه کساني که در 8 سال دفاع مقدس مؤمنانه ايفاي نقش نمودند تا امروز مردم قدرشناس کشورمان برخوردار از نعمت آرامش و امنيت باشند،تبريک عرض مي کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.