۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
کد خبر: 236316
اخبار ويژه

رضایی: قاسم سلیمانی اعجوبه است

ایسنا: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی با پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان،گفت: هنوز هم که فردی از رزمندگان در امور سیاسی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی قرار می‌گیرد، در کارها تحول عظیمی به وجود می‌آورد و نمونه آن، سردار قاسم سلیمانی است که در حال حاضر به تنهایی در عراق و سوریه می‌جنگد و اعجوبه‌ای است که با روحیه شهادت‌طلبی و شجاعت تلاش می‌کند.

 

درخواست برای تحقیق و تفحص

مهر: سید عیسی دارایی نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد نامطلوب سازمان تبلیغات اسلامی در اشاعه مبانی فرهنگی کشور، گفت: تحقیق و تفحص از این سازمان موجب جلوگیری از هدر رفت بیت المال می‌‌شود.

 

اظهارات عجیب یک مدیر

باشگاه خبرنگاران: علیپور مدیر روابط عمومی‌ کمیته فوتسال بانوان در مورد تست پزشکی تعیین جنسیت بازیکنان گفت: به تمام باشگاه‌های حاضر در لیگ اعلام کردیم که قبل از ثبت قرار داد بازیکنان باید تعیین جنسیت شوند. وی افزود: قرار است کمیته ای برای این کار راه اندازی شود و گوشزد هم کرده‌ایم که تمام بازیکنان طرف قرارداد باشگاه ها، باید تست پزشکی را بگذرانند تا هر بازیکنی که مشکل ژنتیکی دارد را شناسایی و حیطه زندگی را برای آنها روشن کنند، زیرا این گونه افراد به خواست خود با این مشکل روبرو نشده‌اند و باید درمان شوند.

 

حج تکراری ممنوع شد

فردا: وزیر حج عربستان اعلام کرد: براساس دستورات و قوانین جدید، هر زائر تنها یک‌بار اجازه انجام مناسک حج تمتع را دارد و تا پنج سال این فرد نمی‌تواند حج مجدد به‌جا آورد.

 

جنتی: فیلتر کنید

الف: وزیر فرهنگ با بیان اینکه تاکنون سه ضرب الاجل برای دریافت مجوز به سایتهای خبری فاقد مجوز داده شده است، گفت: سایتهای خبری فاقد مجوز باید فیلتر شوند.

 

تکذیب فعالیت قاتل زنجیره‌ای در پایتخت

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اخیراً شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن گفته می‌شود، فردی با مراجعه به در منازل و با تقلید صدای کودک، اشخاص را به دم در فراخوانده و سپس آن شخص را به قتل می رساند که این موضوع ازاساس تکذیب می‌شود.

 

 گزینه های احتمالی ریاست سازمان مدیریت

میزان: از محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، مسعود نیلی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقتصادی و محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، به عنوان سه گزینه احتمالی ریاست سازمان مدیریت یاد می شود.

 

برنامه‌های ستاری در نیویورک

تسنیم: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در خصوص برنامه‌هایش در سفر به نیویورک، اظهار داشت: بحث ما در این سفر همکاری با ایرانیان خارج از کشور است، چه آنهایی که در دانشگاه‌ها هستند و چه ایرانیانی که در شرکتهای هایتک و فناور فعالیت می‌کنند.

 

تأیید اثرات روغن مرگ

خبرآنلاین: دکتر حاجی فرجی رئیس انستیتوی تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: مصرف مقدار کمی از روغن پالم نیز موجب بسته شدن رگها و مشکلات قلبی می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.